Dus aan verkopen zit ik wel eens te denken maar dan blijft het budget nog steeds 15k

Volgens mij had Volvo vroeger ook Aisin automaten. Het klinkt wel als wat ik zoek aangezien er toch het meeste N-wegen en snelweg mee gereden gaat worden (woon-werk=40min). Ik heb zaterdag in een S gereden en dat viel niet tegen alhoewel sportiever ook echt niet hoeft van mij. Mooi is dat je voor ff wat lekkere bochten gewoon ff een sport setting kunt pakken en dat echt wel voelbaar is in stuur en onderstel. Windgeruis viel me nog wel iets tegen maar herken ik wel van de stijlloze ramen in de huidige Mini. Zaterdag weer eentje bekijken (die een betere historie heeft zoals het nu lijkt).JessieJ schreef: 02 jan 2024, 09:23 Ik heb kort een Cooper S F56 gehad. Kan hem zeker aanraden. Hele fijne auto, vooral de 2 liter motor is heerlijk. Voelt als een te grote motor voor in een Mini en dat maakt hem heel fijn. Had hem in combinatie met de 6 traps Aisin automaat. Goede automaat, staat als betrouwbaar bekend, maar ik miste wel de flippers voor het echte rijplezier. In 1 jaar tijd 40k mee gereden waarvan het meeste autobahn. Dat doet ie verrassend goed, veel beter dan de R56 S die ik ervoor had.
Qua sound wel echt onovertroffen zo’n VR6 blok waanzinnig dik geluid
Dat wel, verder niets sportiefs aan. Snap nooit waarom VW genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet.Martijn_bmw schreef: 05 jan 2024, 19:43Qua sound wel echt onovertroffen zo’n VR6 blok waanzinnig dik geluid![]()
![]()
Nouja een Golf r32 is niet perse te vergelijken met een moderne sportieve auto maar voor die tijd een vrij vlotte 3/5 deurs hatch, dsg en 250pk. Optioneel nog 4 motion. Geen turbolag, geen dsg scheetjes maar gewoon een v(r)6 die soepel vermogen levert.Eeuwe schreef: 05 jan 2024, 22:12Dat wel, verder niets sportiefs aan. Snap nooit waarom VW genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet.Martijn_bmw schreef: 05 jan 2024, 19:43Qua sound wel echt onovertroffen zo’n VR6 blok waanzinnig dik geluid![]()
![]()
Zeker waar! En een absolute icoon ook, met onovertroffen mooie motorsound. Maar sportief, nee. Zwaar, onderstuurd, nee, gewoon nee.Crookie schreef: 05 jan 2024, 23:02Nouja een Golf r32 is niet perse te vergelijken met een moderne sportieve auto maar voor die tijd een vrij vlotte 3/5 deurs hatch, dsg en 250pk. Optioneel nog 4 motion. Geen turbolag, geen dsg scheetjes maar gewoon een v(r)6 die soepel vermogen levert.Eeuwe schreef: 05 jan 2024, 22:12Dat wel, verder niets sportiefs aan. Snap nooit waarom VW genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet.Martijn_bmw schreef: 05 jan 2024, 19:43
Qua sound wel echt onovertroffen zo’n VR6 blok waanzinnig dik geluid![]()
![]()
Sturen in een neus-zware audi of vw is gewoon een anti climax als je veel in bmw zitEeuwe schreef: 05 jan 2024, 23:16Zeker waar! En een absolute icoon ook, met onovertroffen mooie motorsound. Maar sportief, nee. Zwaar, onderstuurd, nee, gewoon nee.Crookie schreef: 05 jan 2024, 23:02Nouja een Golf r32 is niet perse te vergelijken met een moderne sportieve auto maar voor die tijd een vrij vlotte 3/5 deurs hatch, dsg en 250pk. Optioneel nog 4 motion. Geen turbolag, geen dsg scheetjes maar gewoon een v(r)6 die soepel vermogen levert.Eeuwe schreef: 05 jan 2024, 22:12
Dat wel, verder niets sportiefs aan. Snap nooit waarom VW genoemd wordt op een forum dat nota bene "Driving-Fun" heet.
Dit inderdaad! Voor mij kan DF zeker het aanvallen van bochten zijn maar DF kan ik ook op vele andere manieren hebben. (Genieten van sound, souplesse, comfort, roadtrip maken, mat cabrio dak er af rustig rond touren enz