Nog idee om ermee op het circuit te gaan of alleen voor de leuke (toer) ritjes enzo ?
ScherpThomasss schreef: 27 nov 2023, 20:25 Gaaf ding zeg, benieuwd naar het interieur! Twijfelde de dealer op één van de foto's of het misschien een Boxster was?![]()
Hey Alex,Alexsti schreef: 27 nov 2023, 18:54 Mooi man, veel plezierkm's mee !!
Nog idee om ermee op het circuit te gaan of alleen voor de leuke (toer) ritjes enzo ?
Heb de complete lijst verkort omdat er heel veel zier opties op zitten, zoals volledige leer pakket, posche logo op de stoel, op de armsteun, etc etc etc nog 15 regels of zo
Oké dan zie ik je vast wel een keer dan !Enrico schreef: 28 nov 2023, 12:59Hey Alex,Alexsti schreef: 27 nov 2023, 18:54 Mooi man, veel plezierkm's mee !!
Een avondje met Gummen rijden zal ik wel doen. Ook een of twee ronden op de ring. Maar hele dagen trackdays niet. Porsche is erg goed want hun garantie geldt ook op circuit. Niet als Toyota die mij telkens waarschuude dat rijden op circuit de 10 jaar garantie doet vervallen.....
Heb lang moeten zoeken.Knot schreef: 28 nov 2023, 18:42 Netjes, PDLS/PASM/PTV/18way/Bose dat zijn de basics (imho), ook nog lekker stoel en stuurverwarming!
2.5L 4cyl 350pk 420nmBaboulah schreef: 29 nov 2023, 11:03 Is dit trouwens zo een 4 cil cayman (ben totaal niet thuis in porsche, heb de aantrekkingskracht nooit echt begrepen op de hypercars na)? zoja hoe bevalt het geluid je op een day-to-day basis?
Puur voor roadtrips en als mijn vrindin de bodschapen auto nodig heeft.JP schreef: 29 nov 2023, 13:27 Gebruik je de Cayman als daily of heb je er nog iets naast? Maak je niet veel km's?