Even naar de audicien voor nieuwe batterijen

Ligt eraan hoe die ree er voor gezorgd heeft dat je je plaat verloren bent....Als je die vol geraakt hebt, inderdaad afgeschrevenJan Terwolde schreef: ↑11 mei 2022, 14:35 Zo vreselijk blabla. Blijkbaar mijn 125d ook al afgeschreven door een 1tje i.v.m. verliezen plaat door een ree op de veluwe.
Ik wil alsnog de clio wel ruilen voor die maserati hoor!
Zag je die ree niet? Of zag ree 'Charles' jou niet?Jan Terwolde schreef: ↑11 mei 2022, 14:35 Blijkbaar mijn 125d ook al afgeschreven door een 1tje i.v.m. verliezen plaat door een ree op de veluwe.
Lol dat is knap, ik zou toch echt het geld willen hebben voordat de NL platen eraf gingen.MartijnGizmo schreef: ↑17 mei 2022, 15:39 Ik hoorde vorige week nog een nieuwe variant: auto te koop zetten, de boel rond hebben met een buitenlander, auto exporteren en vervolgens niets meer horen van de koper. Kenteken er weer op, en dus automatisch met een 1tje.![]()
Robin schreef: ↑11 mei 2022, 15:29Zag je die ree niet? Of zag ree 'Charles' jou niet?Jan Terwolde schreef: ↑11 mei 2022, 14:35 Blijkbaar mijn 125d ook al afgeschreven door een 1tje i.v.m. verliezen plaat door een ree op de veluwe.
![]()
Das wel iets om op te letten, dus pas exporteren als de boel echt rond is = geld binnen.MartijnGizmo schreef: ↑17 mei 2022, 15:39 Ik hoorde vorige week nog een nieuwe variant: auto te koop zetten, de boel rond hebben met een buitenlander, auto exporteren en vervolgens niets meer horen van de koper. Kenteken er weer op, en dus automatisch met een 1tje.![]()
Dit gaat over je eigen kentekenhistorie, dus welke voertuigen je de afgelopen 9 jaar op je naam hebt gehad. Het oorspronkelijke nieuwsbericht van de consumentenbond is wat vollediger:
Bij mij werkt het wel. Kan inloggen met DigiD, vervolgens je mailadres opgeven en dan kun je de aanvraag indienen.Baboulah schreef: ↑13 jun 2022, 13:16 Alleen erg jammer dat je naartoe gelinkt word (via RDW: https://www.rdw.nl/particulier/voertuig ... n-bekijken ), maar niet kan inloggen met DigiD... krijg een blanco webpage namelijk....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten