Vertelde een keer op een verjaardag hoe kut iets in de verkoop ging, toen zei een maat dat ze inmiddels geen nieuwe namen meer konden bedenken

Vertelde een keer op een verjaardag hoe kut iets in de verkoop ging, toen zei een maat dat ze inmiddels geen nieuwe namen meer konden bedenken
Even een marktplaatsadvertentie maken met zijn naam en 06 over gratis af te halen golden retriever pupsKasteel schreef: 22 apr 2022, 11:46 Vertelde een keer op een verjaardag hoe kut iets in de verkoop ging, toen zei een maat dat ze inmiddels geen nieuwe namen meer konden bedenken:D
matthyssie schreef: 22 apr 2022, 13:13Even een marktplaatsadvertentie maken met zijn naam en 06 over gratis af te halen golden retriever pupsKasteel schreef: 22 apr 2022, 11:46 Vertelde een keer op een verjaardag hoe kut iets in de verkoop ging, toen zei een maat dat ze inmiddels geen nieuwe namen meer konden bedenken:D
![]()
Ik vond het wel een leuk gesprek.Knot schreef: 22 apr 2022, 12:57 Heb deze man nog aan de telefoon gehad zelfs, heel verhaal dat hij na verkoop van zijn eigen auto de nieuwe eigenaresse aan de deur kreeg dat de koppeling eruit lag, vond hij zijn plicht om de kosten te betalen..... mij niet gezien.
Of op een homo sex site droppen.matthyssie schreef: 22 apr 2022, 13:13Even een marktplaatsadvertentie maken met zijn naam en 06 over gratis af te halen golden retriever pupsKasteel schreef: 22 apr 2022, 11:46 Vertelde een keer op een verjaardag hoe kut iets in de verkoop ging, toen zei een maat dat ze inmiddels geen nieuwe namen meer konden bedenken:D
![]()
Gijzert schreef: 22 apr 2022, 17:15Ik vond het wel een leuk gesprek.Knot schreef: 22 apr 2022, 12:57 Heb deze man nog aan de telefoon gehad zelfs, heel verhaal dat hij na verkoop van zijn eigen auto de nieuwe eigenaresse aan de deur kreeg dat de koppeling eruit lag, vond hij zijn plicht om de kosten te betalen..... mij niet gezien.![]()
Ben jij ook een professioneel chauffeur dan en kan je bij wijze van spreken met een vrachtwagen achteruit van rotterdam naar hilversum rijden?
Een verhaal hoeft niet waar te zijn, als het maar mooi is.
Gebruikers op dit forum: Fabian en 2 gasten