10-20jr geleden was dat veeeeeel beter

Ik ben ook even een planning aan het maken en zie dat de dagen allemaal ontzettend snel vol lopen.
Ik heb bij Circuitdays geboekt, voor einde van het jaar was het weer scherp geprijst. Beide dagen 1100 Euro. Dat lukt je bij geen andere aanbieder. 1/7 en 14/10 ben ik er.Mark 320iS schreef: ↑16 mar 2022, 10:41Ik ben ook even een planning aan het maken en zie dat de dagen allemaal ontzettend snel vol lopen.
Welke dagen ga jij? Vorig jaar was het wel leuk om er samen te zijn, dus dan kijk ik of ik dan dit jaar ook kan.
Ik boek de circuitdagen overigens liefst niet het hele jaar vooruit, enerzijds vanwege de flexibiliteit, maar ze willen ook allemaal dat je bij het boeken al betaald en zo financier je zomaar even EUR 4 á 5k vooruit als je een dag of 8 doet per jaar.
Das war einmal Rody. Uiteraard zijn de avondsessies rustiger, maar ook die zijn inmiddels vele malen drukker dan voorheen. Baan open en vervolgens na 10" weer dicht voor een groot deel en soms zelf de hele avond is helaas geen uitzondering meer.
Jammer dat je er minder plezier in hebt. Nog enige kans dat je het weer gaat oppakken? Ga je dit jaar nog uberhaupt nog denk je?Paskal schreef: ↑17 mar 2022, 10:21Das war einmal Rody. Uiteraard zijn de avondsessies rustiger, maar ook die zijn inmiddels vele malen drukker dan voorheen. Baan open en vervolgens na 10" weer dicht voor een groot deel en soms zelf de hele avond is helaas geen uitzondering meer.
Willekeurig voorbeeldje van een avondsessie:
voorbeeld.JPG
@Rivanov: ja hoor, is geen enkel probleem![]()
Maar 1 ''goede'' ronde. Jij wil de baan geheel voor jezelf alleen hebben dan? Ik zie een goede ronde als geen geel oid en niet al te veel verkeer. En ja die was er afgelopen zondag ook gelukkig.Knot schreef: ↑17 mar 2022, 11:24 Op een zondag weet je 100% zeker dat er shit komt.... die avond is wel beperkt in tijd maar als je er een paar avonden bent zit er vast een goede/vrije tussen.
Heb in al die jaren maar 1 echt goede ronde meegemaakt op zondag, met de Z4 sDrive23i toen ik na een baansluiting over de rotonde reed en precies de afsluiting wegging, stond ik als eerste voor de slagboom, geen gopro aan, geen handschoenen, dak zat nog dicht, zo snel mogelijk de baan op, heerlijke ronde, gereden voor mn leven en door 1 of 2 mensen op vermogen voorbij gestoken.
Mooi Jan. Je had in de groepsapp ook al wat gemeld zag ik. Had je nu die Duitse E90 racert op 't oog ofzo? Heb 't niet geheel gevolgd.Jan Terwolde schreef: ↑17 mar 2022, 11:59 Afgelopen zondag uur of 10. Welgeteld 6 auto's tegengekomen. 4 rondes daarvoor waren ook lekker rustig alleen op 1 plaats geel.
https://www.youtube.com/watch?v=2vxHV-R0XAo
En ja die 3 auto's bij elkaar zorgde ervoor dat ik even van het gas af moest en daardoor +-20km/u minder snel bij Schwedenkreuz aankwam. lekker boeiend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten