Kasteel schreef: 12 feb 2022, 13:35
Boris, ik zie dat onderzijde dash ook wit is, hangt dat van de kleur wit af of valt het met iets anders samen? Config is er niet super consistent in
Dit was wel echt een mooie vraag voor Macboy om een les in BMW leder te geven

. Maar goed, of de onderkant wit leder is hang er vanaf of het individual is of niet. Als het "gewoon" leer is, heb je wat meer zwarte stukken in de auto.
Ikzelf vond het eigenlijk niets, maar heb nu toch m'n 3e BMW met elfenbeen wit leer. Is telkens de concessie die ik doe in m'n speurtocht, en eigenlijk valt het me elke keer mee zowel om te zien als om mee te leven (haalt iets eerder doekje over je stoel, that's it).
Heb ook een keer bruin leer als concessie gedaan, en dat heb ik eigenlijk altijd lelijk gevonden. Met dat bruin voelde ik alsof ik in zo'n suit supply pak met bruine schoenen eronder rond ging (no offence) . Dit wit heeft altijd een soort van hotel in Milaan gevoel voor me.
Knot schreef: 12 feb 2022, 15:17
Kan je hem ook zelf halen voor nog een paar K minder.
Doe mij maar een NL auto
Denk dat je Bergwerff wat verkeerd ziet. Top winkel, jammer dat ik een gebiedsverbod daar heb (door m'n vrouw opgelegd).
Die ex van mij is qua
vraagprijs niet het koopje van de week. (understatement). Maar ook weer niet heel vreemd als je 'm naast die van een jaar ouder zet. Zit vast een knot formule aan vast toch? Geloof wel dat er een zekere "ze zijn nieuw niet te leveren" opslag in zit. Maar ja, als je nieuw zoekt, wil je er dan een met 40.000km op de teller? Kortom, helemaal snappen doe ik het niet maar als je er een met sper wilt heb je er niet veel staan in NL. En geloof me, je wilt er 'm met sper