1 zwart shirt in de maat L.

Holle bolle Gijs zegt: He pas op he. :twisted:GTRene schreef:ligt dat aan de longsleeves of aan wat anders :idea:Gijs te Kaat schreef:Tis jammer dat het longsleeves zijn, daar komt mijn pens altijd zo naar voren....
Oppasen kerel. :twisted: Doetinchem => Doesburg is maar een klein stukkie.Ruud Hulsegge schreef:Normaal trekken die 2 witte melkflessen langs zijn lichaam de aandacht weg?GTRene schreef:ligt dat aan de longsleeves of aan wat anders :idea:Gijs te Kaat schreef:Tis jammer dat het longsleeves zijn, daar komt mijn pens altijd zo naar voren....
Dat was een goed idee geweest inderdaad, maar helaas gaat dat niet lukken.Hans Disco schreef:Heb je zondag sample´s mee?
Gijs te Kaat schreef:Oppasen kerel. :twisted: Doetinchem => Doesburg is maar een klein stukkie.Ruud Hulsegge schreef:Normaal trekken die 2 witte melkflessen langs zijn lichaam de aandacht weg?GTRene schreef: ligt dat aan de longsleeves of aan wat anders :idea:![]()
Helemaal gelijk in. Iedereen de tommy-gun mee. 8)GTRene schreef:Gijs te Kaat schreef:Oppasen kerel. :twisted: Doetinchem => Doesburg is maar een klein stukkie.Ruud Hulsegge schreef: Normaal trekken die 2 witte melkflessen langs zijn lichaam de aandacht weg?![]()
wel weer ff gelache hier
![]()
Maar nu ff zere neus euh serieus, een stel van ons met zo'n boeven bril lijkt me wel leuk om straks na CBR een leuk threadje mee te beginnenvallen alleen dan wel op, maar gelukkig onherkenbaar door dat balkje
nu de zon der nog bij die dag maar niet te gek heet, dan kan bijna niet meer stuk wat dat betreft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten