Idd, vooral irri stem...Michel Pol schreef:Wel geinig, maar IMHO geen bios bezoek waard.Lars Bouten schreef:En, is het wat?
Michel
300: The Movie (Film van het jaar?)
- Lars Bouten
-
Tijdens de flim gisteren avond dacht ik al een paar keer aan Sin City, de sfeer toont behoorlijk wat overeenkomsten. Ik wist niet dat deze film van dezelfde regiseur was.
Over de film zelf kan ik kort zijn: leuk zaterdag avond vermaak, maar niet meer dan dat. Acteerwerk was ok, de opbouw naar hoogtepunten vond ik op z'n zacht gezegd magertjes. De drama kwam niet echt over.
Over de film zelf kan ik kort zijn: leuk zaterdag avond vermaak, maar niet meer dan dat. Acteerwerk was ok, de opbouw naar hoogtepunten vond ik op z'n zacht gezegd magertjes. De drama kwam niet echt over.
- Macboy
- Roman
Exact mijn bevindingen, dacht al dat ik alleen stond hierzo.Macboy schreef:als je de film niet in de bios hebt gezien moet je ook niet zeiken tenzij je thuis een echte super installatie hebt.
film vond ik briljant. super sfeer. super effecten. geen saaie momenten.
topvermaak en zeker een van de mooiste action van de laatste tijd.
aanrader.

- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
-
-
- Geert.
Goed lezen vriend .. had het ook al gepostRoman schreef:Exact mijn bevindingen, dacht al dat ik alleen stond hierzo.Macboy schreef:als je de film niet in de bios hebt gezien moet je ook niet zeiken tenzij je thuis een echte super installatie hebt.
film vond ik briljant. super sfeer. super effecten. geen saaie momenten.
topvermaak en zeker een van de mooiste action van de laatste tijd.
aanrader.

- Damir Vukovic
- Stéphane
Gisteravond geweest in A'dam met een vriendin. Zij vond het helemaal geweldig. Zij heeft ook Grieks en Latijn gehad, dus dan krijg je dit soort mooie epische verhalen al in de oorspronkelijke taalhugo schreef:Overigens nog nooit zoveel testosteron ervaring in een film. Denk dat de vrouwtjes hem minder zullen vinden.

Ik vond het zelf wel een spectaculaire film trouwens.
- Macboy
- Gijzer