Voertuigen met karakter

Voor mn Impreza zit ik te kijken naar precies deze 3 banden. Ervaring heb ik met de A052 onder een 205je, maar in Impreza maat erg duur. Zou je voor toertochten en soms een trackday dan voor de AR-1 gaan of de cup2?Maupie916 schreef: 19 dec 2021, 14:16 Op bovenstaande foto was nog mijn “zomerset” michelin cup of cup2 (heb beide gehad) hiermee reed ik toertochten en trackdays.
Begin dit jaar 3 dagen op yokohama advan a052 gereden, geweldig fijne band, maar vond hem iets te duur
De licentiecursus heb ik op een nieuw setje velgen/banden gedaan.
Gekozen voor nankang AR-1 , deze vielen me zeker niet tegen voor de prijs.
DankjewelEmiel schreef: 20 dec 2021, 15:29 Welkom op het forum en leuke auto! Nog leukere motor.
Voertuigen met karakter![]()
Bedankt, ik heb er een paar dagen aan moeten wennen, vind persoonlijk zonder de spoiler de achterkant niet zo mooi, maar daarmee ben ik in de minderheid
Waarom niet? Zijn ze moeilijk warm te krijgen op de B weg?Maupie916 schreef: 20 dec 2021, 16:37
AR-1 heb ik op 3 rondes na alleen maar op een natte baan gereden, op het circuit was het acceptabel, toertocht of snelweg zou ik ook wel aandurven.
Maar een leuk B weg waar je de snelheidslimiet eventjes vergeet of een bergpas,mij niet gezien op deze banden
Bedankt, het busso blok was voor mij een must
Waarom niet? Zijn ze moeilijk warm te krijgen op de B weg?Rolf205 schreef: 23 dec 2021, 11:53 [quote=Maupie916 post_id=<a href="tel:1543661">1543661</a> time=<a href="tel:1640014646">1640014646</a> user_id=16640]
AR-1 heb ik op 3 rondes na alleen maar op een natte baan gereden, op het circuit was het acceptabel, toertocht of snelweg zou ik ook wel aandurven.
Maar een leuk B weg waar je de snelheidslimiet eventjes vergeet of een bergpas,mij niet gezien op deze banden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten