tomgtr schreef: 14 dec 2020, 09:22 Fraaie auto, geniet er maar van zolang als het duurt. Nou ja, iemand moet het doen nu Martijn het laat afweten.

Thanks! Stuk minder speels dan de 130i. Maar ik kan ook heerlijk genieten van de kap eraf en een fijn geluid. Dat geluid zou ik inderdaad wel willen veranderen, maar een originele M-performance uitlaat is erg erg duur en lastig te vinden. Andere tips m.b.t. de uitlaat zijn altijd welkom.Arthur schreef: 14 dec 2020, 10:29 [quote=Sander-E46 post_id=<a href="tel:1472098">1472098</a> time=<a href="tel:1607888408">1607888408</a> user_id=11225]
[quote=Str8Six post_id=<a href="tel:1472084">1472084</a> time=<a href="tel:1607885075">1607885075</a> user_id=12138]
Super mooie auto, goede keuze. Zoiets (of e92) zie ik ookwel zitten als opvolger van mijn 130i.
Kleppendekselpakking, oliefilterhuis/oliekoeler pakking en chargepijp zijn wel de bekende dingen. Nog spannende plannen met de uitlaat?
Ik hoop dat je komende zomer in ieder geval richting Italië of iets dergelijks mag. Afgelopen zomer al verschillende passen gereden met de 130i, dat smaakt naar meer met de 335i nu.
[/quote]
Martijn had hier een mod voor, dacht ik, voor onder de 435i. Nu weer eronder vandaan, maar goed.
[/quote]
Klopt je kan de einddempers modificeren door de geperforeerde pijp dicht te maken in de demper TEG kan het voor je uitvoeren. Heb je een stuk meer sound voor lage kosten
