Nog zo'n luxemerk van Fiat wat ter ziele is gegaan...
Dit is trouwens een erg vet ontwerp (Iso Grifo 90):
Allemaal leuk en aardig, Romo. Maar ga je nu hier ook al plompverloren linkjes neerplempen? Dan mag je het laten, wat mij betreft.
Fisker... Die zag ik idd kort geleden ook rijden. Doet qua ontwerp niet onder voor Tesla, waarom die het niet gehaald hebben? Marketing minder?Peter Tunissen schreef: 08 mei 2020, 09:53 Artega vond ik wel een goede poging van een low budget sportauto, die poging had meer verdiend.
En af en toe zie je nog wel een Fisker rijden. Bizar dat dat zo geïmplodeerd is, terwijl de bomen bij Tesla nog steeds tot aan de maan groeien...
Waren Fiskers niet een drama qua electronica?Arthur schreef: 08 mei 2020, 10:03Fisker... Die zag ik idd kort geleden ook rijden. Doet qua ontwerp niet onder voor Tesla, waarom die het niet gehaald hebben? Marketing minder?Peter Tunissen schreef: 08 mei 2020, 09:53 Artega vond ik wel een goede poging van een low budget sportauto, die poging had meer verdiend.
En af en toe zie je nog wel een Fisker rijden. Bizar dat dat zo geïmplodeerd is, terwijl de bomen bij Tesla nog steeds tot aan de maan groeien...
De range was om te huilen, toch? Overigens kun je bij de Fisker dealer in Newport Beach, CA tegenwoordig met BTC betalen, maar dat ter zijde.Arthur schreef: 08 mei 2020, 10:03
Fisker... Die zag ik idd kort geleden ook rijden. Doet qua ontwerp niet onder voor Tesla, waarom die het niet gehaald hebben? Marketing minder?
Peter Tunissen schreef: 08 mei 2020, 09:53 Artega vond ik wel een goede poging van een low budget sportauto, die poging had meer verdiend
Echt geen idee, maar dan is het evenzo bizar dat Alfa er nog isEric Z schreef: 08 mei 2020, 10:06Waren Fiskers niet een drama qua electronica?Arthur schreef: 08 mei 2020, 10:03Fisker... Die zag ik idd kort geleden ook rijden. Doet qua ontwerp niet onder voor Tesla, waarom die het niet gehaald hebben? Marketing minder?Peter Tunissen schreef: 08 mei 2020, 09:53 Artega vond ik wel een goede poging van een low budget sportauto, die poging had meer verdiend.
Nee dat waren de Opel krAmpera en de Chevy Volt, zo ver ik weet.Shakes schreef: 08 mei 2020, 12:46 Zag vorige week nog een Fisker rijden. Op een of andere manier heel snel oud geworden.
Dingen vlogen toch in de fik?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Barend, Bjeffindividual, Google [Bot], Opa, Peter-Paul, Semrush [Bot] en 3 gasten