En Ron +1 Gasly heeft echt wel mega onder druk gestaan, maar ja er staan ook echt wel grote belangen op het spel €€€
Ik zag het meneer. De GP van Duitsland was een leuke slapstick. Doch jeukte mijn Tena met die zogenaamde zieke Lewis. Het leek wel een beetje (na)gespeeldDownforce Hans schreef: 29 feb 2020, 12:41In de derde komt Gustav amper voor....... de vierde over Mercedes vind ik ook erg goed..JP schreef: 28 feb 2020, 23:40 De eerste 3 gezien maar het lijkt hoofdzakelijk de grote 'Steiner'-show wel........ komt de rest ook nog aan het woord ?
Ehhh dat van die auto correctie van mijn I phone geloof je zeker niet.......
Goedzo! Staat nog veel meer leuks op.
La casa de papel
Ik vond daar weinig aan, beetje eentonig/saai, we hebben ongeveer 10 afleveringen gekeken en toen had ik het wel gezien.
Die quote is inderdaad het leukste van alles wat door een coureur gezegd werd in deze serie.......wat een droogkloot is dat zeg.....RS-Ron schreef: 29 feb 2020, 21:06 De eindquote van Kimi............ echt geniaal ! Heb wel plezier beleefd aan 2e seizoen.
Gr Ron
Ik krijg alleen maar een grotere antipathie tegen die man............wat een eng nek zeg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten