Leuke reportage en mooie schuur

Snel weer vergeten zo'n dag.
Haha, thanks!Jeffrey026 schreef: 22 feb 2020, 20:53 yeah! eindelijk weer een sleutelaar ipv stekkerauto bezitter![]()
Leuke reportage en mooie schuur![]()
Te koop aangeboden:
BMW E30 316i touring (op kenteken) uit 1994 in de kleur Daytona Violet voorzien van een m42b18 motor. De touring heeft mij en daarna mijn broer jaren comfortabel van A naar B gebracht. De touring heb ik in 2008 als project-auto aangekocht, sindsdien is er zowel technisch als optisch veel aan vervangen. Van vrijwel al het onderhoud zijn facturen aanwezig. De m42b18 motor is ingebouwd door Offenga te Franeker. De koets heeft een km-stand van 228.600, de motor een km stand van 200.000. De touring is altijd glansrijk door de APK gekomen, op dit moment is de APK helaas verlopen.
De touring staat momenteel op nette en rechte 17" imi-alpina's, voorzien van goede falken fk-452 banden. Ook ligt er nog een setje nette 15" bbs honingraat velgen, voorzien van winterbanden.
Technisch:
M42b18 km-stand: (geplaatst door Offenga)
Conny Conschak chip
E30 318is katalysator en middendemper
Sebring einddemper
Green luchtfilter
Goede Bosch accu
Koni instelbare dempers (geel, e30 m3, +- 20.000 km)
M-tech veren
Zimmerman geventileerde en gecoate schijven voorzijde (zgan)
Ferodo remblokken (zgan)
Meyle schijven achterzijde
achter-as (ton)lagers vervangen
draagarmen vervangen
spoorstangen vervangen
Interieur:
Compleet en net interieur (zonder beschadigde wangen)
Mtech II stuurwiel
Rollo met honden-net
Velours vloermatten
Elektrische ramen voorzijde
zonnedak
Exterieur:
IS-lip
Trekhaak
Extra:
Deur (portier LV)
Koplampen
Rollo
Minpunten:
Recent is er wat motorschade opgekomen, het motortje loopt nu op drie cilinders. Ook heeft er iemand een deuk in gereden, het rechter-voorscherm is daardoor beschadigd. (scherm vervangen volstaat) De linker voor portier heeft roest (vervangende portier aanwezig) en ook zit er wat roest bij de krikpunten.
Fijn dat het gewaardeerd wordt, toch nog iets nuttigs gedaan vandaag
Wat een lekkere plaat zeg! Leuke verhalen, het beunen van zo'n aanhangwagen geeft al genoeg lol op zich!