Met dik 340pk en sloot koppel op 1000kgs is garantie op vermaak.

Lees zojuist dat het geval met prittstift in elkaar geplakt is, als ik de knutselwerken van mijn dames zie dan ben ik benieuwd wat 340pk voor houdbaarheid geeft aan het plakwerktomgtr schreef: 06 nov 2019, 22:28 Hahaha natuurlijk zit er nog hout in. Zou anders geen Morgan zijn. Zie avatar. Sleutelen is niet echt mijn ding. Ook niet van Allen, alleen hij weet het nog niet en ik durf het niet te zeggen.![]()
Sper ja, andere hulpmiddelen nee. ABS is al een revolutie. Toen ik hem kocht was er nog niks te rijden. Dealerwagen staat pas sinds een maand of 2 bij louwman. Onderstel is volgens de eeste testen een stuk comfortabeler dan eerdere Morgans, handling is een stuk beter en de stijfheid is 100 pct omhoog. Maar hoe hij in het echt bevalt, we gaan het meemaken. Dit is first edition dus tutti lampioni en zelfs hardtop wordt (ooit) meegeleverd. Dus hopelijk kan ik deze wat meer gebruiken dan de M3W. Nou is dat op zich geen moeilijk target.Tim N schreef: 07 nov 2019, 10:52 Tom zit er naast de Abs en andere hulpmiddelen ook een sper onder?
En hoe is het standaard onderstel? Of heb je het revell kitje letterlijk van een plaatje gekocht?
Ga je nog kijken in de fabriek?
Wat zit er eigenlijk aan bediening/knoppen op/aan de pook zelf? Als het mogelijk is om de bedrading daarvan naar het dashboard of naast de pook te verleggen en aan te sluiten op klassiekere knoppen/schakelaars, kan de pook zelf vervangen worden voor een lederen exemplaar o.i.d.tomgtr schreef: 07 nov 2019, 12:52 Kweenie, pookje is echt mwah, de flippers ook. Hoop nog op iets afternarket voor de flippers, pookje zal lastig verhaal worden door alle electronica die daaraan verbonden zijn.
Wel handig dat je geen speciaal gereedschap nodig hebt. Met een zaag, een paar spijkers en houtlijm kom je een heel eind.allen schreef: 07 nov 2019, 13:51 Alles kan aangepast worden. Het is maar hoeveel geld je er tegenaan wilt gooien.
En zo zie je maar weer. Wie een Brits hok koopt kan vanaf dag 1 beginnen met verbouwen.