De helft wat op autotrader staat heeft bijna 2 ton gedraaid of is duidelijk afgeragd en komt bij "harrie`s autopaleis" vandaan
Komt toevallig gisteren een klant van mij binnen met zijn m5 en daar ben ik mee aan de praat geraakt (terwijl hij eingenlijk kwam voor andere banden) over eventuele verkoop want hij wilt een nieuwe m5 gaan halen.
Na het een en ander besproken te hebben toch even rijden.
Hierna even wat papier werk bekeken en vandaag Bmw NL en de Bmw Den Haag gebeld waar deze altijd in onderhoud is geweest.
Het is gelukkig al het nieuwe type met de nieuwe zuigerveren en vanos modificatie en de auto heeft nooit een terugroep actie gehad van Bmw.
Er zijn 30.000 km terug nieuwe koppen met kleppen ed op gegaan en een nieuw koppeling daarnaast is al het onderhoud door dezelfde dealer gebeurd.
Omdat het een om een importbak gaat (geimporteerd in 2005) was het wat moeilijker om achter het een en ander te komen maar dit heeft Bmw NL netjes opgelost.
Zodra de Audi s3 is verkocht ga ik bij de dealer een aankoop keuring laten doen om het een en ander even uit te sluiten en dan is ie van mij.

Zal vanavond even foto`s plaatsen.