allen schreef:170 pk is geen enkel probleem voor een m42/m44. Zolang je alles maar netjes behandeld.
Geen verkeerde optie een 170pk E30 iS voor op de baan (it crossed my mind na het zien van jouw TB project). Nadeel je moet inversteren, voordelen: Je weet wat je hebt, redelijke running costs
hugo schreef:Vwb de 944. opzich helemaal geen slechte keuze en er zijn volgens mij ook echt wel veel 2de hands spullen te koop. Inderdaad, bij kapotte koppeling en koppakkingen ga je falliet als je het uitbesteed.
Is ook zeker geen slechte keuze (it crossed my mind too

) :!: Er zijn zeker een hoop delen te krijgen maar het probleem zit em gewoon in de kosten van het onderhoud ook als je het zelf doet. Een koppelingset kost gewoon grofweg €1000

en distributie moet relatief vaak vervangen worden. Laten doen kost ook aardig richting de €1000,- zelf doen is een optie maar is nog steeds geen koopje. Kortom zo'n ding moet je niet aanschaffen om goedkoop gas te geven maar omdat je liefhebber bent
Bert ///M3 schreef:
Lijkt op een bouwpakket en/of schadebak, kijk maar hoe de voorbumper er op zit.
Kentekengewicht 1460 KG? Dat zou hem zwaarder maken als origineel of hij is overnieuw gewogen bij evt import.
Nog iets de originele CLS2 had volgens mij 325 PK oid dus dan zou deze er op misterieuze wijze boven zitten. 344 PK uit een 3.0 kan wel maar dan zit je wel al vrij hoog, denk aan nokkenassen, airbox, ander uitlaatsysteem, motormanagment, en evt een andere kop.
Volgens mijn zit er geen NL kenteken bij (sterker nog, staat volgens mijn gewoon nog bij de buren). Zo'n auto is te mooi om waar te zijn voor dat geld :!: en dat vertrouw ik nooit

115pk/l atmo daar moet je zeker een hoop geld voor uittrekken.
Maarre Mark, "goedkoop" racen is volgens mij E30 rijden
(of een oude Golf GTI maar dat is niet jouw ding schat ik in

)