Dat afgetrapte hok staat overigens wel weer te koop.

De logo's zijn iets wat veelvuldig op Japanse sportauto's voorkomt.Rico v Velzen schreef:Mischien een stomme vraag, maar waarom plak je die stickers op de zijkant ? Is daar een achterliggende reden voor ?
Nee, een blik op zijn Evo was al genoeg om te doen besluiten dat die het nooit mocht worden....Joost schreef:Is al goed.
Waarschijnlijk heeft een ritje in die Evo je doen besluiten er zelf ook 1 aan te schaffen!
Het enigste wat ik niet zomaar de deur uit doe zijn mijn vrouw en mijn 2 zoon's. Auto's ben ik niet meer zo aan gehecht, maar dat is niks nieuws denk ik.....Dinomi schreef:
Nee, een blik op zijn Evo was al genoeg om te doen besluiten dat die het nooit mocht worden....
![]()
![]()
Ik vond dat ding in 1 woord geweldig en kan nog steeds niet begrijpen dat hij hem zo maar de deur heeft uitgedaan (en hij zelf waarschijnlijk ook niet).
Nee hoor.Heb je mij weg-gefotoshopt
Wat was het vermogen en koppel bij Mark?Gisteren bij Mark V. (EMS) geweest om te Ecutekken en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Zelfs bij de hoge temperaturen van gisteren ging hij als een speer en vanmorgen vroeg was het helemaal geweldig. Zo'n groot verschil met de Ralliart had ik niet verwacht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten