Klopt. Maar ik had de Up! Van WJ ook voor een nette prijs. Snel kopen en verkopen heeft ook wel wat. Ik heb geen Irakezen oid aan de deur gehad. Doorgeschoven naar een collega, dus ook wel een beetje een gunfactor

Klopt. Maar ik had de Up! Van WJ ook voor een nette prijs. Snel kopen en verkopen heeft ook wel wat. Ik heb geen Irakezen oid aan de deur gehad. Doorgeschoven naar een collega, dus ook wel een beetje een gunfactor
Welkom terug GTRene !
Tja dat denk ik dan ook. Je weet het al maar nadat hier de E39 530i touring de deur uit is gegaan is er zo’n ding voor terug gekomenMartijn_bmw schreef: 04 feb 2019, 16:41maar die Auris komt dan alsnog toch na die 6mnd Mii / 120i ?
Dan zou ik zeggen meteen voor die Auris gaan.
Zal ik ook eens naar kijken.
Die rode zijn zo gek nog niet, ik zocht op MP denk tot 7k dan heb ik ze net gemist. Laatste is wel ergens voor okt 2014 van de band gerold want hij heeft nog enkele raambediening bij de bestuurder, dat is einde 2014 aangepast met 2 knoppen (L/R) aan de bestuurderskant, geen showstopper maar wel mooi meegenomen dat je niet door je auto hoeft te graaien om rechts electrisch het raam naar beneden te doen. Was met de Aygo in 2009 ook ellende die paar keer dat je dat nodig had. Cruise control zou mooi meegenomen zijn maar idd liever 150 of 450 bijbetalen voor een rode met de helft van de kilometers.
Nog ff 2 echte foto’s van de auto en een prijsje, ze willen er 9.950 voor hebben.Martijn_bmw schreef: 04 feb 2019, 16:43 mijn ouders willen trouwens nog een fiat 500 "cabrio" verkopen.
hebben ze nieuw gekocht, staat altijd droog onder carport, is nu 6jr oud en heeft 18.000km gelopen (ong)
misschien vind je dat wat als 2de auto?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten