Bij het eerste deel kan ik nog "stom van mezelf" denken. Bij het tweede deel...Bram schreef: 25 okt 2018, 12:01 In het rapport staat dat er geen schade is geconstateerd, en dat er sprake is van een schadevrij verleden.

Bij het eerste deel kan ik nog "stom van mezelf" denken. Bij het tweede deel...Bram schreef: 25 okt 2018, 12:01 In het rapport staat dat er geen schade is geconstateerd, en dat er sprake is van een schadevrij verleden.
De vraag is of dat zo is natuurlijk want dat haal ik er nog niet uit.FreudeamFahren schreef: 25 okt 2018, 17:40 Interessanter dan het taxatie rapport is dat de verkoper wist van de punten die wijzen op schade maar zijn mond erover hield...
Dan heeft hij niet voldaan aan de meldingsplicht die een verkoper heeft.Bram schreef: 25 okt 2018, 18:23 Ik heb ondertussen van een mede DF’er begrepen dat de schade bij verkoper bekend was. Daar is op gewezen tijdens een bezichtiging.
Eens Peric, je weet inderdaad niet hoe het gaat.
Als de schade bekend was bij verkoper en je dit niet gemeld heeft dan heeft die dus ook verzwegen dat het taxatierapport niet correct was en heeft die bewust feiten achtergehouden, lijkt me dat je dan wel een zaak hebt, koop terugdraaien en op zoek naar een andere zou mijn advies zijn.Bram schreef: 25 okt 2018, 18:23 Ik heb ondertussen van een mede DF’er begrepen dat de schade bij verkoper bekend was. Daar is op gewezen tijdens een bezichtiging.
Eens Peric, je weet inderdaad niet hoe het gaat.
Bram schreef: 25 okt 2018, 20:08 Net gesproken met verkoper. Geeft aan echt een nette vent te zijn en dit niet geweten te hebben en om eerlijk te zijn ben ik best geneigd hem ergens te geloven...
Doe jezelf een plezier en laat het verstand spreken. Koop terugdraaien.Bram schreef: 25 okt 2018, 18:23 Ik heb ondertussen van een mede DF’er begrepen dat de schade bij verkoper bekend was. Daar is op gewezen tijdens een bezichtiging.
Dit dus! Hij wist het zeker wel.... en ik zou absoluut terugdraaien van de koop eisen.allen schreef: 25 okt 2018, 20:15Bram schreef: 25 okt 2018, 20:08 Net gesproken met verkoper. Geeft aan echt een nette vent te zijn en dit niet geweten te hebben en om eerlijk te zijn ben ik best geneigd hem ergens te geloven...Doe jezelf een plezier en laat het verstand spreken. Koop terugdraaien.Bram schreef: 25 okt 2018, 18:23 Ik heb ondertussen van een mede DF’er begrepen dat de schade bij verkoper bekend was. Daar is op gewezen tijdens een bezichtiging.
Een echt nette vent laat z’n daden spreken.Bram schreef: 25 okt 2018, 20:08 Net gesproken met verkoper. Geeft aan echt een nette vent te zijn en dit niet geweten te hebben en om eerlijk te zijn ben ik best geneigd hem ergens te geloven...zo kwam hij ook op mij over de twee keer dat ik hem gezien en gesproken heb. Lost het probleem trouwens niet op. Schade is hem dus onbekend, en hij baalt hier ook enorm van.
Jij lijkt inside info te hebben Martijn? Dacht dat je in het verkooptopic destijds ook al een hint naar een schadeverleden gaf?Martijn_bmw schreef: 25 okt 2018, 21:03Dit dus! Hij wist het zeker wel.... en ik zou absoluut terugdraaien van de koop eisen.allen schreef: 25 okt 2018, 20:15Bram schreef: 25 okt 2018, 20:08 Net gesproken met verkoper. Geeft aan echt een nette vent te zijn en dit niet geweten te hebben en om eerlijk te zijn ben ik best geneigd hem ergens te geloven...Doe jezelf een plezier en laat het verstand spreken. Koop terugdraaien.Bram schreef: 25 okt 2018, 18:23 Ik heb ondertussen van een mede DF’er begrepen dat de schade bij verkoper bekend was. Daar is op gewezen tijdens een bezichtiging.
Zoontje van Ton Roks denk alles te kunnen maken omdat ze papa een goede naam in de Autowereld heeft zeker![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], jessedehaan, KoenM, TurboClouseau en 13 gasten