Reistijd naar de tunnel
- Harry Bootsma
- david
HARRY. Dacht dat iedereen zowiezo even stopt bij grens/hazeldonk
(is dat niet een Shell station?? die boycot ik nml altijd, ze hebben er alleen maar vpower wat ik niet graag drink
)
Mocht je over Harderwijk Amersfoort utrecht rijden, bel me dan maar gewoon even in de ochtend. Dikke kans dat we heel dicht bij elkaar in de buurt rijden. We kunnen eventueel dan even stoppen/inhouden/gas geven en op de ander wachten, zodat we in een groepje rijden
AAN DE REST, is er iets van meet bij Hazeldonk(die dan op een fixed tijd vertrekt zodat ze op tijd zijn bij tunnel), of wordt het een meet bij ingang tunnel train.
Zorgen we er verder voor, dat we voordat we de trein ingaan we max aan benzine in de tank hebben?? of gaan we relaxed taken bij Maidstone service (neem aan dat ze daar toch wel 98 hebben)
tot zaterdag morgen
(is dat niet een Shell station?? die boycot ik nml altijd, ze hebben er alleen maar vpower wat ik niet graag drink

Mocht je over Harderwijk Amersfoort utrecht rijden, bel me dan maar gewoon even in de ochtend. Dikke kans dat we heel dicht bij elkaar in de buurt rijden. We kunnen eventueel dan even stoppen/inhouden/gas geven en op de ander wachten, zodat we in een groepje rijden
AAN DE REST, is er iets van meet bij Hazeldonk(die dan op een fixed tijd vertrekt zodat ze op tijd zijn bij tunnel), of wordt het een meet bij ingang tunnel train.
Zorgen we er verder voor, dat we voordat we de trein ingaan we max aan benzine in de tank hebben?? of gaan we relaxed taken bij Maidstone service (neem aan dat ze daar toch wel 98 hebben)
tot zaterdag morgen

- Peter Tunissen
- david

Zwolle-Antwerpen doe ik meestal in 2 uur. Ik vertrek om 4.30--dus zal ik rond 6.30 door antwerpen tuffen. half uur ervoor --dus rond 6 zal ik bij Hazeldonk zitten. (nu ga ik uit van een rit zonder vertragingen)
- Macboy
- Jan Visser
- Ruud Hulsegge
Lul die geheime plek nou niet aan iedereen door. Voor je het weet kun je daar niet meer parkeren op woensdagavond, zakkewasser!Michel Pol schreef:Hoe laat uiterlijk bij Hazeldonk? Ik rij via Apeldoorn om Ilija op te pikken en tref Ruud dan omstreeks 5.00 uur bij het Shell tankstation a12 net na de a50 en voor dat je de a50 weer op draait.
Michel

- Michel P
Van publiek raak je toch opgewondenRuud Hulsegge schreef:Lul die geheime plek nou niet aan iedereen door. Voor je het weet kun je daar niet meer parkeren op woensdagavond, zakkewasser!Michel Pol schreef:Hoe laat uiterlijk bij Hazeldonk? Ik rij via Apeldoorn om Ilija op te pikken en tref Ruud dan omstreeks 5.00 uur bij het Shell tankstation a12 net na de a50 en voor dat je de a50 weer op draait.
Michel

- Ruud Hulsegge
- Michel P
Jou show duur lang omdat je moeilijk op kunt staan, nadat 12 vrachtwagenchaufeurs je tunnel hebben geinspecteerdRuud Hulsegge schreef:Maar het publiek eist dan ook een goede show van jouw.
En meestal duren die optredens van jouw niet langer dan 30 seconden looser! Noem je dat nou vuurwerk :twisted:
Ik heb zin in het weekendje ouwehoeren! Nu al.

Gaat lachen worden, je weet toch waarvoor de sterren in het Subaru logo zitten

- Ruud Hulsegge