Blijven gave auto's natuurlijk de M3 varianten met mega motoren maar veel schiet je er al met al niet mee op denk ik.
Plus 1.Bert ///M3 schreef: 10 apr 2018, 21:57 Persoonlijk zou ik niet weten wat een E46 M3 of een E92 M3 zou moeten brengen als je al een knappe 335i met Ohlins onderstel enz hebt. Als die E92 M3 het in rechte lijn wint, even turbo's upgraden op die 335i en probleem opgelost
Blijven gave auto's natuurlijk de M3 varianten met mega motoren maar veel schiet je er al met al niet mee op denk ik.
Lotus elise 111R!itsmario schreef: 11 apr 2018, 13:22
---> Ik heb mijn oog dus nog helemaal niet laten vallen op de Echte lichtgewicht hardcore wagentjes. Qua onderhoud en ook running costs heb ik hier eigenlijk geen ervaring mee. Voorbeelden binnen budget? Ik hoor het graag![]()
Niet mee eens. Je zult zelf ook niet voor niets voor 2 M3’s gekozen hebben? Er zijn snellere wagens te verzinnen. De naam, vormgeving en het geluid met bijbehorende beleving spelen in ieder geval bij mij een belangrijkere rol dan cijfertjes. Die hebben me nooit geïnteresseerd.Bert ///M3 schreef: 10 apr 2018, 21:57 Persoonlijk zou ik niet weten wat een E46 M3 of een E92 M3 zou moeten brengen als je al een knappe 335i met Ohlins onderstel enz hebt. Als die E92 M3 het in rechte lijn wint, even turbo's upgraden op die 335i en probleem opgelost
Beetje open deur Willem. Ga er niet vanuit dat hij een auto koopt bepaald door ons of anderen. Tuurlijk koopt hij de auto die voor hem de meeste rijbeleving biedt. Maar erover praten met anderen en mogelijk (nieuwe) inzichten krijgen is altijd handig. Buiten dat zijn dit soort topics gewoon erg leuk.WillemBoer schreef: 12 apr 2018, 18:39 Ik zou gaan voor de auto die je (jou persoonlijk) de beste rij beleving bied. Dat is voor iedereen anders en niet te bepalen voor een ander.
De André Hazes onder de //Ms....romo schreef: 14 apr 2018, 12:16 ^Geheel mee eens; de E92 M3 was van alle M-en die ik gereden heb de minste, wel het meeste zuipen, dat dan weer wel![]()