BMW e60 530i
- RVV
nee het stadium dat ik me wat laat aanpraten bij een dealer en in het bijzonder de beier is al ver achter me. laatste 3 weken elke maandag geweest en met verkopers over alles gepraat behalve auto's die ze te koop hebben. 5 serie vond ik al vanaf het begin gaaf. nu worden ze een beetje betaalbaar voor mij. rationeel hoeft de touring niet weg. maar na 3 jaar ben ik er wel een beetje op uitgekeken. heb er nu regelmatig kleine dingetjes mee. niks ernstigs maar moet wel elke keer weer geregeld worden. op het oog lijkt of deze auto wel wat. en er moet altijd dikke wielen onder een e60.
moet gewoon even rijden met dit ding. maar hij heeft wel bijna alles mee voor een knappe gezinsbak. sjoerd de X3'en vind ik nog veel te veel aan de prijs. en deze auto heeft een handbak wat ik weer een plus vind.
moet gewoon even rijden met dit ding. maar hij heeft wel bijna alles mee voor een knappe gezinsbak. sjoerd de X3'en vind ik nog veel te veel aan de prijs. en deze auto heeft een handbak wat ik weer een plus vind.
- Remy
Super natuurlijk zo'n 5-serie. Staat erg lekker voor je deur naast de E46. Als het je dagelijkse auto is, lekker belangrijk wat de kleuren zijn. Mocht het je wat al te grijs worden (ik ben geen duitser!!
) dan gewoon op zoek gaan naar een exemplaar met een zwart interieur. Neem in ieder geval geen overhaaste beslissing gozer, dat zou zonde zijn!

- Niels
- Auto: Prius+
-
Rico ik heb nog een mooie auto te koop, die garantie valt vast wel te regelen 
Anyway kleurtjes vind ik nooit zo heel belangrijk als het maar niet te gek is. Interieur in het zwart met alu lijsten was mooier geweest. Wat betreft automaat; ik vind Rico daar geen type voor, ook al is het 'maar' een dagelijkse auto. Jammer dat het slecht is voor de restwaarde, maar alleen daarom een automaat nemen lijkt me ook niks.

Anyway kleurtjes vind ik nooit zo heel belangrijk als het maar niet te gek is. Interieur in het zwart met alu lijsten was mooier geweest. Wat betreft automaat; ik vind Rico daar geen type voor, ook al is het 'maar' een dagelijkse auto. Jammer dat het slecht is voor de restwaarde, maar alleen daarom een automaat nemen lijkt me ook niks.
- Daniel
Hm, zo te zien is het de enige handbak 530 die nu als Huisselectie te koop is
De 5-serie is een auto die ik mooier ga vinden hoe langer ik er naar kijk (dit itt de 1-serie). Heb nu een paar keer een 525d meegehad als leenauto (wel meest afgepauperde uitvoering) en als je er dan 's ochtends naartoe loopt heeft het ding aardig wat 'presence'.
Deze is wat aan de sombere kant maar de prijs is netjes dus dat laat wel ruimte om nog wat versierselen aan te brengen. Alleen die pijltjesnavigatie, tsja. Ik vind het toch wat armoedig staan.

Deze is wat aan de sombere kant maar de prijs is netjes dus dat laat wel ruimte om nog wat versierselen aan te brengen. Alleen die pijltjesnavigatie, tsja. Ik vind het toch wat armoedig staan.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
"Freud mode on"Rico v Velzen schreef:Ja aardig fucked up. van huis uit alleen maar BMW mee gemaaktFasteddie schreef:Je bent wel helemaal gek van bmw he ? 8)
Ik zal de sofa klaarzetten..................................zeg Rico, wil je er over praten?
Of mischien groeps therapie, ik ken er nog wel wat hierzo..............
"Freud mode off"
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Knot
Kaapt topic...Jelmer850i schreef:Pracht wagen Rico!
Ik zit zo wat te kijken naar de 320d (http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... volgnr=237).
Ga zaterdag even kijken als mijn diesel dan weer klaar is.
Zal dan ook even kijken als die 530i er staat, even om heen lopen 8)
Lijkt een mooie wagen! Maar het blijft wel een grote bak.
Die 320d is gaaf man, alleen wel 70k per jaar gedraaid, wel helemaal mijn autotje. Alleen heb ik nog geen 10k op de bank

- Hielke
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nu ik de reacties ff heb gelezen.
Rob is goed te pruimen zo, vooral doooorgaaaan
Wat die 530i betreft: moet je weer prive ermee rijden, wat je niet wilde.
Zoek dan weer een 3 touring, heb je weer die verrekte nieuwprijs die je nekt.
Laat je verstand nu maar de boventoon krijgen; je hebt al een M3 man!
Meer fun is er (bijna) niet.
Geef dan een kleine 40k aan een nieuwe auto uit die je 3, 4 jaar niet de hoofdprijs kost qua afschrijving.
Of die RAV4 daar nu het grote voorbeeld van is weet ik niet, maar Jacco (bijvoorbeeld) wel.
Koop gewoon nieuw, Toyota heeft ook nog eens 3 jaar garantie, ruil je hem dan weer in
Dus, niet doen :arrow:
Rob is goed te pruimen zo, vooral doooorgaaaan

Wat die 530i betreft: moet je weer prive ermee rijden, wat je niet wilde.
Zoek dan weer een 3 touring, heb je weer die verrekte nieuwprijs die je nekt.
Laat je verstand nu maar de boventoon krijgen; je hebt al een M3 man!
Meer fun is er (bijna) niet.
Geef dan een kleine 40k aan een nieuwe auto uit die je 3, 4 jaar niet de hoofdprijs kost qua afschrijving.
Of die RAV4 daar nu het grote voorbeeld van is weet ik niet, maar Jacco (bijvoorbeeld) wel.
Koop gewoon nieuw, Toyota heeft ook nog eens 3 jaar garantie, ruil je hem dan weer in

Dus, niet doen :arrow:
- RVV
Moeilijk allemaal weer, op het moment dat je dan weer zo iets post denk, je yes, en dan komt iedereen weer met steekhoudende beide benen op de grond opmerkingen.
Punt 1 M3 is qua fun behoefte volledig afgedekt. dus een auto als vervanger voor de touring hoeft geen hoog "fun" gehalte hebben.
Dus moet het:
A) praktisch zijn,
B) me aanspreken en doet me een 5 serie al vanaf het begin.
C) "betaalbaar" zijn voor mij.
D) Dan speelt zakelijk of prive ? Zakelijk alleen als de nieuwwaarde niet hogef ligt als 35K, dat ben ik nog bereid aan bijtelling doen.
Een e90 vind ik nog te duur, die ex van jou Robin zit 6 a 7 K boven deze.
De auto van Tom, superding zou hem zo kopen, maar Tom ruilt denk ik geen 325i touring in. of wel Tom
Punt 1 M3 is qua fun behoefte volledig afgedekt. dus een auto als vervanger voor de touring hoeft geen hoog "fun" gehalte hebben.
Dus moet het:
A) praktisch zijn,
B) me aanspreken en doet me een 5 serie al vanaf het begin.
C) "betaalbaar" zijn voor mij.
D) Dan speelt zakelijk of prive ? Zakelijk alleen als de nieuwwaarde niet hogef ligt als 35K, dat ben ik nog bereid aan bijtelling doen.
Een e90 vind ik nog te duur, die ex van jou Robin zit 6 a 7 K boven deze.
De auto van Tom, superding zou hem zo kopen, maar Tom ruilt denk ik geen 325i touring in. of wel Tom