Wielrennen naar de klote ?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Wielrennen naar de klote ?

Bericht door Bram » 24 aug 2012, 11:20

Luco schreef:
romo schreef:
Shakes schreef:Er is geen enkele, en ik zal het herhalen, geen enkele renner in de tour schoon.

Sterker; er is geen ENKELE TOP SPORTER, welke tak van sport ook, schoon........................

Zelfs op amateur niveau niet..........
Ik douche elke dag.
En nog stink je :bag:

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2012, 11:21

Dat is je eigen nek die je ruikt hoor :tong:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 24 aug 2012, 11:22

Volgens mij is 't gewoon een tactische zet van hem. Op één of andere manier denk ik dat Armstrong dit heeft bedacht onder 't mom van Fuck the system. Laat ze 't lekker uitzoeken als ze nu een nieuwe winnaar moeten aanwijzen voor iedere overwinning die mij wordt ontnomen. En veel succes met de publieke opinie die hier sterk op zal reageren. Ik ga mijn energie beter besteden. De mazzel

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 aug 2012, 11:27

Zou zo maar kunnen idd, zal wel een strategische overweging zijn..........

Je zal toch vandaag toch maar een prent van het CJIB in de bus krijgen van 24 augustus 1999, geconstateerde snelheid 95km/h op een 80km/h weg, te betalen Gulden 75,--

Daar komt het toch op neer......................

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 aug 2012, 11:30

Tsja, helemaal loslaten kan niet. Dan wordt het een wedstrijdje wie durft de meeste dope te slikken/spuiten zonder dood neer te vallen.

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2012, 11:31

Robertdj schreef:Tsja, helemaal loslaten kan niet. Dan wordt het een wedstrijdje wie durft de meeste dope te slikken/spuiten zonder dood neer te vallen.
Ja sommige zouden zichzelf echt de dood injagen voor die gele trui.
Hoe gestoord ben je dan.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 aug 2012, 11:32

Robertdj schreef:Tsja, helemaal loslaten kan niet. Dan wordt het een wedstrijdje wie durft de meeste dope te slikken/spuiten zonder dood neer te vallen.

Dood vallen ze nu ook neer hoor, of draaien door (Pantani)...........das reeds van alle tijden (Simpson), loslaten en niet meer meer hypocriet over doen........kan best, feitelijk verandert er niets, behoudens het feit dat er geen WADA meer nodig is........

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 24 aug 2012, 11:35

romo schreef:Zou zo maar kunnen idd, zal wel een strategische overweging zijn..........

Je zal toch vandaag toch maar een prent van het CJIB in de bus krijgen van 24 augustus 1999, geconstateerde snelheid 95km/h op een 80km/h weg, te betalen Gulden 75,--

Daar komt het toch op neer......................

Of

We lazen op de Facebook pagina dat je op je 15e al hebt geneukt. Derhalve leggen we u een onvoorwaardelijke celstraf op van 9 maanden. U deelt de cel met een op sex beluste kinderverkrachter die zijn daden heeft bekend en nu alleen nog maar sex met meerderjarigen wil. Succes!

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 24 aug 2012, 11:39

Inderdaad pure hypocriete van de hele wielersport. Het is onmenselijk om zonder middeltjes eerst de tour te doen, een paar dagen later de olympische spelen en dan nu weer de vuelta.

Dag na dag, honderden kilometers weg tikken en vrijwel fit van je fiets af stappen. Gaat er bij mij echt niet in dat iemand dat zonder enig hulpmiddel doet.

Het gezeur om Armstrong gaat ook nergens over. Destijds is hij nooit gepakt, waarom dan nu nog veroordelen op basis van getuigenverklaringen?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 aug 2012, 11:39

romo schreef:

Dood vallen ze nu ook neer hoor, of draaien door (Pantani)...........das reeds van alle tijden (Simpson), loslaten en niet meer meer hypocriet over doen........kan best, feitelijk verandert er niets, behoudens het feit dat er geen WADA meer nodig is........
Maar dat zal op een andere schaal zijn, denk aan de voorbeeldfunctie voor jonge sporters. Die dan worden grootgebracht met het idee dat dope normaal is, en gaan dan op steeds jongere leeftijd gebruiken, nu heerst er nog een soort taboe. Op amateurniveau in ieder geval.

RVV

Bericht door RVV » 24 aug 2012, 11:41

Strijd tegen kanker en terugkeer in de wielersport

In oktober 1996 werd Armstrong ernstig ziek en er werd teelbalkanker geconstateerd met uitzaaiingen naar longen en hersenen. De kans op overleven werd minder dan 50% geschat. Uiteindelijk blijkt Lance Armstrong minder dan 3% overlevingskans te hebben gehad. Na twee zware operaties en een toen nog experimentele vorm van chemotherapie kwam Armstrong er echter weer bovenop en een paar maanden later zat hij alweer op de fiets. Sindsdien is hij actief in de strijd tegen kanker.
Als je dit heb meegemaakt, dan is die USADA toch een kat in het bakkie?

Of mis ik iets?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 aug 2012, 11:42

RVV schreef:

In oktober 1996 werd Armstrong ernstig ziek en er werd teelbalkanker geconstateerd met uitzaaiingen naar longen en hersenen. De kans op overleven werd minder dan 50% geschat. Uiteindelijk blijkt Lance Armstrong minder dan 3% overlevingskans te hebben gehad. Na twee zware operaties en een toen nog experimentele vorm van chemotherapie kwam Armstrong er echter weer bovenop en een paar maanden later zat hij alweer op de fiets. Sindsdien is hij actief in de strijd tegen kanker.

Of mis ik iets?
Na zo'n strijd weet je wat er echt belangrijk is in het leven.

romo

Bericht door romo » 24 aug 2012, 11:43

Robertdj schreef:
romo schreef:

Maar dat zal op een andere schaal zijn, denk aan de voorbeeldfunctie voor jonge sporters. Die dan worden grootgebracht met het idee dat dope normaal is, en gaan dan op steeds jongere leeftijd gebruiken, nu heerst er nog een soort taboe. Op amateurniveau in ieder geval.

Zeker niet, op amateur niveau wordt schrikbarend veel gebruikt. Er is een vrij recent onderzoek van dope gebruikers van studenten in de USA (LOL) waarbij is aangetoond dat high school studenten massaal dopen om een scholarship te krijgen op een college / university...............

Kortom; het is in alle lagen van de bevolking doorgedrongen.........

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 aug 2012, 11:43

RVV schreef:

Of mis ik iets?
Hoezo?

Dit blijft toch een gevalletje Klein Duimpje die met een lucifer probeert de reus een tik op z'n neus te geven?

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2012, 11:45

RVV schreef:

Of mis ik iets?
Ik denk dat die inderdaad een belangrijke les heeft geleerd.

Dat zijn leven belangrijker is dan een strijd die je toch niet kunt winnen en zijn energie beter in zijn leven kan steken dan vechten tegen een organisatie die hem perse wil zien hangen.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 24 aug 2012, 11:46

Precies! Ik wilde exact hetzelfde zeggen Luco.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 24 aug 2012, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

romo

Bericht door romo » 24 aug 2012, 11:46

De vraag is of de USADA bevoegd is om de zeges af te pakken;
“Ik word al sinds 1999 beschuldigd van valsspelen en een oneerlijk voordeel. De afgelopen drie jaar ben ik het slachtoffer geweest van een ongrondwettelijke heksenjacht van Travis Tygart (van USADA, red.). De manier waarop dat z’n tol eiste van mijn familie, mijn werk voor de stichting en mij brengt me waar ik vandaag ben: klaar met deze onzin.”
Zij kunnen] de controle over een professionele internationale sport niet overnemen en zo mijn Tourzeges afnemen. Ik weet wie die zeven Tours won, mijn ploeggenoten weten dat, en iedereen tegen wie ik reed weet wie er won. We reden samen. [...] Het zwaarste evenement ter wereld waarbij de sterkste man wint. Niemand kan daar ooit iets aan veranderen. En Travis Tygart al helemaal niet.

Bron; NRC.nl

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2012, 11:47

romo schreef:

Zeker niet, op amateur niveau wordt schrikbarend veel gebruikt. Er is een vrij recent onderzoek van dope gebruikers van studenten in de USA (LOL) waarbij is aangetoond dat high school studenten massaal dopen om een scholarship te krijgen op een college / university...............

Romo, je zegt het zelf, ze doen het voor een beurs, dat is al bijna profnivo.
Je maakt mij echt niet wijs dat de gemiddelde amateursporters hier in nederland massaal dope gebruiken.

RVV

Bericht door RVV » 24 aug 2012, 11:49

Ik bedoel te zeggen, partij X zegt hij heeft doping gebuikt.. Lance zegt nee, niet waar is ook niet aangetoond tijdens dopingscontroles. Partij X zegt, wij hebben verklaringen en daardoor indirect bewijs. Lance zegt nou en? Het is niet aangetoond. Daarmee ben ik er klaar mee.

Ik bedoel, ingewikkelder is het niet.

Lance hoeft niet aan te tonen dat hij niet heeft gebruikt. partij x kan niet aantonen dat hij wel heeft gebruikt. Tenzij ze dat baseren op de verklaringen.

Laat daar verder dan gewoon de rechter maar over oordelen.

Wie eist die bewijst toch?

Kijk als Lance echt niet heeft gebruikt (ik weet het niet en ik heb er ook geen mening over) maar ik veronderstel dan dat hij de waarheid zegt. Dan heeft ie toch helemaal niks te vrezen? Voor geen enkele rechter.

RVV

Bericht door RVV » 24 aug 2012, 11:51

Amstrong zegt ik heb de strijd gestaakt, en de USUDA gaat naar de rechter... nou dat is toch voor hem toch eigenlijk de beste situatie?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 24 aug 2012, 11:53

romo schreef: Zeker niet, op amateur niveau wordt schrikbarend veel gebruikt. Er is een vrij recent onderzoek van dope gebruikers van studenten in de USA (LOL) waarbij is aangetoond dat high school studenten massaal dopen om een scholarship te krijgen op een college / university...............

Apart, ook daar wordt je namelijk gecontroleerd. (Bij het basketbal tenminste) Highschool sport zit overigens ver boven wat ik met amateur niveau zie, je zit dan, bij basketbal, tegen de NBA aan. Ik bedoel bv de subtop in het volleybal.

Of begrijp ik je verkeerd en heb je het over dopen voor het studeren zelf?

Shakes

Bericht door Shakes » 24 aug 2012, 11:56

Luco, wekelijks heb ik allerlei kaboutertjes die mij vragen om of naar anabolen. Ik zeg niet dat ze gebruiken maar de interesse is in ieder geval groot. Het mooiste is nog als ze naar me toekomen en zeggen dat ze X en Y gebruiken. Of ik het misschien kan zien? Nee......

romo

Bericht door romo » 24 aug 2012, 11:56

dopen om te mogen/kunnen gaan studeren....................gebeurt massaal, ik herhaal; MASSAAL

Luco

Bericht door Luco » 24 aug 2012, 11:59

Shakes schreef:Luco, wekelijks heb ik allerlei kaboutertjes die mij vragen om of naar anabolen. Ik zeg niet dat ze gebruiken maar de interesse is in ieder geval groot. Het mooiste is nog als ze naar me toekomen en zeggen dat ze X en Y gebruiken. Of ik het misschien kan zien? Nee......

Ik denk dat in de bodybuilding wereld het gemiddelde al veel hoger ligt dan bij bv, tennis, voetbal, handbal of whatever.

@Romo, dat is amerika, denk je echt dat de gemiddelde amateurs in nederland ook massaal gebruiken?
ijk daar weten die gasten dat als ze mogen studeren en het daar qua hun sport goed doen er een rijke carriere ligt te wachten, dat is al geen amateurisme.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 24 aug 2012, 12:05

Het heeft ook helemaal geen nut om steeds te roepen dat men en masse doping gebruikt. Het ene middels is 't andere niet.

Dat moet je uiteen trekken. Benoem de risico's van de verschillende middelen. Als je gaat controleren wordt 't een spelletje om niet ontdekt te worden. Dat heeft imho weinig zin en maakt 't misschien alleen maar leuker/stoerder/spannender voor sommigen om te gaan beginnen met allerlei onveilige middelen.

Dus

Welke middelen zijn gevaarlijk, bij welke hoeveelheden en hoe maak je mensen wijs wat echt belangrijk is?

Dan wordt 't misschien interessant/leerzaam en kan het voorkomen dat men zijn lichaam vernaggelt.

lauwe dope :strong:

Plaats reactie