Mrton schreef: 16 nov 2017, 18:49
Reind schreef: 16 nov 2017, 12:38
Zo'n George is zeker effectief zo te zien. Ik ga alleen niet voor 1 reiniging zo'n ding aanschaffen. Ik huur er wel eentje bij Boels.
Vraagje voor paskal, op YT zag ik bij AMMO NYC dat ze de hemeltjes reinigen met een stoomcleaner. Door de temperatuur dood je volgens hun de geuren. Zit wel wat in en een met wat anders (natter) heb je kan dat de hemel stuk gaat.
Ik ben overigens van plan om de hemel te verwijderen en dan met een spuitbus antraciet te spuiten. Ik heb dat ook eens bij een E36 gedaan en iedereen dacht dat het een donker M hemeltje was.
Wordt dit geen kale trackdaycar? Dat dacht ik namelijk, dan mik je alles met geur er namelijk uit uiteindelijk. Dus sneller en frisser...
Wordt zeker geen trackdaycar? Hij zal zeker wel een keer een circuit zien maar ik wil de auto compleet en netjes houden.
Ik ga zeker wel een aantal zaken aanpassen waardoor hij niet OEM meer is maar wel in het achterhoofd houdend dat ik alles weer kan terug bouwen.
Volgende week zaterdag ga ik er een dagje aan de Clio werken. Wat staat er op het programma:
- racestuur monteren;
- Stoel laten zakken voor betere zitpositie. Schijnt dat je heel eenvoudig de stoel 3 cm kan laten zakken
- Remmen v/a vervangen;
- Remvloeistof vervangen;
- Achterwiellagers;
- Preventief Fuseekogels, stuurstang + kogels vervangen
- Uitlaat recht hangen
- Verder reinigen van interieur
- en nog wat kleine dingen......
PS De MINI velgen die ik nog hadden passen helaas niet direct. Hart diameter komt niet overeen.
Ik heb keuze uit 2 sturen die ik nog heb liggen.
De 2 spaaks heeft mijn voorkeur.