Ik mis wel een nieuwe Golf GTI dik in de opties. Liefst in British Racing Green zoals deze unieke

€56.000 vraagprijs
https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... ?cldtidx=2

56k voor een Golf GTI... goeiedag zeg. Dan moet je wel een hele beste klap van de molen gehad hebben wil je dat overwegen.Macboy schreef: 20 jun 2017, 01:50 Als we het op jouw rijtje moeten houden dan heeft Tom het best goed verwoord denk ik. Probleem met de 430 GC is alleen dat daar gewoon een 6-cilinder inhoort dus de 435 GC. Dat moet voor jouw bedragen ook makkelijk lukken. Anders is de Mini wel een leuke optie, zeker als je de Mini gewend bent en nu wat groters wil rijden. Blijft veel Mini gevoel hebben maar in maxi formaat, precies wat je zoekt.
Ik mis wel een nieuwe Golf GTI dik in de opties. Liefst in British Racing Green zoals deze unieke![]()
€56.000 vraagprijs
Het gaat om de komende Megane RS, die in september onthuld wordt en Q4 op de markt verschijnt, da's een 5 deurs.
Heb het ff gelezen, klinkt goed. Maakt me wel nieuwsgierig naar Cupra ST 4Drive. Mocht ik toch wat ruimte missen in de Golf is dat wellicht wat de volgende keer.sitechris schreef: 20 jun 2017, 09:31 Ja, exact dezelfde hardware. Zelfde onderstel, zelfde 4WD systeem, zelfde motor. Alleen andere looks, iets minder mooi interieur (maar prima te doen) en met vergelijkbare uitrusting zeker 12k goedkoper.
Heb er dit voorjaar mee gereden. Beviel erg goed, alhoewel ik zelf voor de FWD variant kies omdat die wat speelser is. De 4Drive blinkt vooral uit in grip. Maar dat is persoonlijke voorkeur. Zie
http://driveaholic.nl/rijtest-seat-leon-cupra-300-2017/ voor mijn verslag.
Nieuwe RS is 5 deurs, toch?Tristan schreef: 20 jun 2017, 11:52 Mini valt af, gewoon omdat die niet mooi is imho.
430GC is een schitterend auto, blok is ondanks de 4-cil wel beresterk en met eventuele chip over 300pk te brengen. Wel meer een cruiser dan echt sportief.
Megane RS is gaaf maar 3 drs en niet echt handig met kids
Leon ST is veel 'bang for bucks' en beresterk blok die nog best lekker klinkt, zeker met andere uitlaat (Milltek oid).
Alfa is mooi, bijzonder maar heb echt geen idee hoe het rijdt. Maar looks en prestaties zijn prima.
Mis eigenlijk nog een M140i in het rijtje. Goede allrounder tussen sportief en comfort maar met het beste blok/sound in het segment.
.... dan mooi traditie in ere houden en weer voor de Alfa gaan! Wat is die auto gaaf, ruimte zat voor 2 pubers op de achterbank en hij schijnt erg goed te rijden
Wat is dit megadik!!Macboy schreef: 20 jun 2017, 01:50 Als we het op jouw rijtje moeten houden dan heeft Tom het best goed verwoord denk ik. Probleem met de 430 GC is alleen dat daar gewoon een 6-cilinder inhoort dus de 435 GC. Dat moet voor jouw bedragen ook makkelijk lukken. Anders is de Mini wel een leuke optie, zeker als je de Mini gewend bent en nu wat groters wil rijden. Blijft veel Mini gevoel hebben maar in maxi formaat, precies wat je zoekt.
Ik mis wel een nieuwe Golf GTI dik in de opties. Liefst in British Racing Green zoals deze unieke![]()
€56.000 vraagprijs
https://www.autoscout24.nl/aanbod/volks ... ?cldtidx=2
![]()
De GTI begint bij ruwweg €39k. Prima prijs voor wat je krijgt. Als je hem redelijk wil aankleden ben je voor €45k klaar. Sommige mensen willen veel meer - das je eigen keuze - en dan kom je op rond €51k. Omdat het hier een unieke kleur is moet je daarvoor rond €4500 betalen volgens mij. Heb je de enige GTI in BRG in de wereld. Zo bezien is €56k dan toch helemaal niet gek ? En das exclusief korting.Niels schreef: 20 jun 2017, 10:54 56k voor een Golf GTI... goeiedag zeg. Dan moet je wel een hele beste klap van de molen gehad hebben wil je dat overwegen.