Iemand nog een leuk idee voor een Golf 7?
Ik kreeg net 2 foto's van de vrouw icm een stoeprand & hogere snelheid.........
Ik kan ook op zoek naar een nieuwe set velgen & banden......

Ik zou gaan voor 15"met 65 sidewall banden, blijven in ieder geval de velgen een volgende keer hopelijk heel...ErikS schreef: 28 apr 2017, 11:58 Effe hier op inhaken,
Ik kan ook op zoek naar een nieuwe set velgen & banden......![]()
Yep, een 2014 Acura MDX, 3.5 V6 V-tec motor met 290 gezonde PK's
Is voor 't eerst. Als je de gekreukelde zijkant van de 206 niet meetelt......Riceaux schreef: 28 apr 2017, 12:20 Eerst maar eens investeren in de rijkwaliteiten van je vrouw lijkt me?![]()
Klopt, dat is ook precies de conclusie die ik al had getrokken want de 0-100 in 5 sec die de ML kan, gebruik ik vrijwel nooit.Arthur schreef: 28 apr 2017, 14:10 Niet echt snel... Als we 0-100 als standaard nemen, voor snel, dan ben je met 6,8s niet echt onderbemeten. In het dagelijks verkeer kom je echt niet veel tegen die dat sneller doen.
Set vrouw, Golf en velgen ? Het zijn immers de totaalinruilweken........ErikS schreef: 28 apr 2017, 11:58 Effe hier op inhaken,
Ik kan ook op zoek naar een nieuwe set (...)......![]()
Net als vroeger:ErikS schreef: 28 apr 2017, 11:58 Effe hier op inhaken,
Ik kan ook op zoek naar een nieuwe set velgen & banden......![]()
Altijd grappig als mensen licht grappig/sarcastisch zijn met emoticon maar als er dan licht grappig/sarcastisch met emoticon gereageerd wordt dan raken ze in de warNSXRS schreef: 28 apr 2017, 07:43 Ik ben niet zo van de auto "draadjes", ik hoef niet zo nodig elk schroefje te beschrijven en op het www te zetten wat ik verander, ik zoek als autoliefhebber/fanaat info en hgoop op zinvolle antwoorden als ik vragen stel. Als ik wat zinnigs te vertellen heb op vragen van andere liefhebbers, dan doe ik dat zelf ook. Humor kan ik zeker waarderen, negatief, waar lees je dat?? Mijn licht grappig/sarcastisch bedoelde reactie staat een emoticon bij, de bedoeling had in mijn beleving duidelijk moeten zijn..
Wat ik gewoon bedoelde is dat je er altijd meteen bij bent als er om een shop gevraagd wordt
Macboy schreef: 28 apr 2017, 18:39
Altijd grappig als mensen licht grappig/sarcastisch zijn met emoticon maar als er dan licht grappig/sarcastisch met emoticon gereageerd wordt dan raken ze in de war
Wanneer je meerdere regels waarin je meerdere zaken benoemt eindigt met 1 emoticon, dan is niet echt duidelijk dat die op al het voorgaande slaat.
Blijkbaar lopen jouw denkpatronen anders dan die van mij en die van Fernando want beiden begrijpen wij het niet, maar dat zal dan mogelijk aan ons liggen![]()
Wanneer je meerdere regels waarin je meerdere zaken benoemt eindigt met 1 emoticon, dan is niet echt duidelijk dat die op al het voorgaande slaat.Macboy schreef: 28 apr 2017, 18:39
Altijd grappig als mensen licht grappig/sarcastisch zijn met emoticon maar als er dan licht grappig/sarcastisch met emoticon gereageerd wordt dan raken ze in de war![]()
Luco schreef: 28 apr 2017, 20:46 Waarom dacht je dat wij een BMW gekocht hebben, echt niet omdat het zon fijne auto is hoor![]()