
Roy's Nissan GT-R R35, video p8
- Mark W. Scholten
- Berichten: 747
- Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54
Re: Nissan GT-R R35
Gefeliciteerd en welkom bij de club 

-
OnlineGodspeed
- Berichten: 2294
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Nissan GT-R R35
Gefeliciteerd Roy! Zelf nooit iets dergelijks mogen ervaren, maar als je alles op het internet ziet over deze auto's moet het wel een monster zijn. Veel plezier ermee.
- EmielS60
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
- Locatie: Deventer
Re: Nissan GT-R R35
Heel gaaf, veel plezier ermee Roy!
- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Nissan GT-R R35
Feli dan maar! Natuurlijk Japanse top techniek! Houdt m heel!
-
- Berichten: 1033
- Lid geworden op: 20 okt 2015, 12:37
- Auto: eBike
- Locatie: Amsterdam
Re: Nissan GT-R R35
Laatst een keer met zo´n beest gereden. Gaat echt ontzettend hard! Veel plezier ermee
- Fernando
- Berichten: 5099
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Nissan GT-R R35
Hele gave bak! Veel plezier ermee Roy
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Nissan GT-R R35
Waanzinnige keuze !! Ben echt benieuwd hoe hij gaat bevallen. Enjoy
Kom maar op met die fotos !!

Kom maar op met die fotos !!
- hans33sw
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 13 apr 2016, 09:13
- Auto: 2x 33, 304, 205, '17 Megane
Re: Nissan GT-R R35
Ha Roy! Wat een gaaf apparaat en verassende keuze weer!
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Nissan GT-R R35
Als deze weer te koop komt neem ik 'm met plezier mee naar een cars & coffee event hoor. 

- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Nissan GT-R R35
Ik heb de kruissleutel ook weer klaar liggen...
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Nissan GT-R R35
Gaat ongeveer een jaartje duren..Riceaux schreef: 23 apr 2017, 00:10 Als deze weer te koop komt neem ik 'm met plezier mee naar een cars & coffee event hoor.![]()
- Tim N
- Berichten: 7750
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Nissan GT-R R35
Gaaf Roy, en grappig dat ik naar de foto's doorscrollend een zwarte verwachte. Wit staat hem goed.
- RS-Ron
- Berichten: 3846
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: Nissan GT-R R35
Alle woorden overbodig.........
Gr Ron


Gr Ron
-
- Berichten: 1578
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Nissan GT-R R35
Hele gave bak!! Staat ook nog op mijn bucketlist....... Vind deze gaver dan alle 911jes, behalve de gt3. Maar een GT-R is tegenwoordig wat bereikbaarder dan een GT3. Geniet ervan!
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Nissan GT-R R35
Gaaaaf!
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: Mazda 3
Re: Nissan GT-R R35
Wat een ding




- Roy RS
- Berichten: 5040
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Nissan GT-R R35
zo, gisteren een hele dag aan het boenderen geweest door de Eiffel, dus de autobahn getest en het betere bochtenwerk op goede en slechte ondergrond. Algemene indruk is vooral "sjezus, maar hoe dan".
Ik heb ontzettend genoten van het vertrekken met 6 graden, zonder jas aan, stoelverwarming aan en van binnen in de cockpit de bandenspanning even checken...ipv met kleumende handen dit buiten doen en dan de strijd aan te gaan richting de Eiffel, om bijna onderkoeld maar met een glimlach aan te komen zoals met de KTM.
Het groepje waar ik vaker mee ga, een 4C, Donk GTO, 996 GT3 en dit keer een mclaren mp4-12c is een goede referentie voor hoe het ding loopt en op de autobahn zal het niemand verrassen dat ik wat lekkerder uit de verf kwam, maar ik verbaasde me ook de hele dag over de acceleratie van dit ding. Tuurlijk ik heb de tests gezien en gelezen, maar als je dan eenmaal in die "heavyweight champion of the world" zit snap je er maar weinig van hoe het zo van zijn plek kan komen, helemaal standaard, zonder tjoening.
In de Eiffel hebben we flink wat meters gemaakt en daar kwam de verbazing pas echt tot zijn recht, de GT-R remt en stuurt zo goed dat hij af en toe als een veel lichtere auto aanvoelt. Heel af en toe wordt je weer met 2 benen op de grond gezet, bijv als er een natte plek onverwachts op de weg zit, dan dendert het gewicht wel iets door bij aanremmen, maar hij herpakt dat dan zo gruwelijk goed, dat de schrik weer omslaat in verbazing.
Aan het begin had ik de traction helemaal aan, dat gaat misschien wel het hardst, geen idee, maar daar voelde ik me niet vertrouwd mee. Ik wil altijd weten wat een auto doet als hij aan zijn grens komt, zodat ik daarop voorbereid ben en ermee kan spelen. Dus ik probeerde hem een aantal keren in een slipje de hoek om te forceren, maar hij "wringt" zich dan gewoon de hoek om, op snelheden die voor mijn referentiekader niet kunnen. Je voelt de techniek ook werken dan. Het voelt voor mij onnatuurlijk als ik hem echt 90 graden forceer en helemaal klaar ben voor een asociale slip, dat de auto dan geen krimp geeft en al dat gas omzet in haakse snelheid met grip.
Liever voel ik hem zijn kont aan de kant schoppen of minimaal "zetten" zodat ik weet waar de echte grens hoort te liggen. Anders ben ik bang de GT-R grens tegen te komen die voor mij nog niet in te schatten is, geen idee wat het ding doet als je die grens passeert.
Dus de traction op "race" gezet, zodat hij een klein deel slip toe laat. Dat was perfect, je voelt de kont dan echt komen, hij zet een zichtbaar stapje opzij om vervolgens weer onverstoord te toveren met de natuurwetten, maar dan weet je als bestuurder wel dat dat de "grens" is waar je met een gewone auto zou verongelukken.
Ik heb me nog niet gewaagd aan geen traction control, ik wilde op die smalle wegen eerst even het gevoel met de auto leren kennen en dat is zo heel goed gelukt.
Ron gaf ook aan dat hij achter me duidelijk kon zien dat de kont een soort van 50cm versprong af en toe om dan weer vol tractie te hebben.
Heel gaaf dit.
Ik heb ontzettend genoten van het vertrekken met 6 graden, zonder jas aan, stoelverwarming aan en van binnen in de cockpit de bandenspanning even checken...ipv met kleumende handen dit buiten doen en dan de strijd aan te gaan richting de Eiffel, om bijna onderkoeld maar met een glimlach aan te komen zoals met de KTM.
Het groepje waar ik vaker mee ga, een 4C, Donk GTO, 996 GT3 en dit keer een mclaren mp4-12c is een goede referentie voor hoe het ding loopt en op de autobahn zal het niemand verrassen dat ik wat lekkerder uit de verf kwam, maar ik verbaasde me ook de hele dag over de acceleratie van dit ding. Tuurlijk ik heb de tests gezien en gelezen, maar als je dan eenmaal in die "heavyweight champion of the world" zit snap je er maar weinig van hoe het zo van zijn plek kan komen, helemaal standaard, zonder tjoening.
In de Eiffel hebben we flink wat meters gemaakt en daar kwam de verbazing pas echt tot zijn recht, de GT-R remt en stuurt zo goed dat hij af en toe als een veel lichtere auto aanvoelt. Heel af en toe wordt je weer met 2 benen op de grond gezet, bijv als er een natte plek onverwachts op de weg zit, dan dendert het gewicht wel iets door bij aanremmen, maar hij herpakt dat dan zo gruwelijk goed, dat de schrik weer omslaat in verbazing.
Aan het begin had ik de traction helemaal aan, dat gaat misschien wel het hardst, geen idee, maar daar voelde ik me niet vertrouwd mee. Ik wil altijd weten wat een auto doet als hij aan zijn grens komt, zodat ik daarop voorbereid ben en ermee kan spelen. Dus ik probeerde hem een aantal keren in een slipje de hoek om te forceren, maar hij "wringt" zich dan gewoon de hoek om, op snelheden die voor mijn referentiekader niet kunnen. Je voelt de techniek ook werken dan. Het voelt voor mij onnatuurlijk als ik hem echt 90 graden forceer en helemaal klaar ben voor een asociale slip, dat de auto dan geen krimp geeft en al dat gas omzet in haakse snelheid met grip.
Liever voel ik hem zijn kont aan de kant schoppen of minimaal "zetten" zodat ik weet waar de echte grens hoort te liggen. Anders ben ik bang de GT-R grens tegen te komen die voor mij nog niet in te schatten is, geen idee wat het ding doet als je die grens passeert.
Dus de traction op "race" gezet, zodat hij een klein deel slip toe laat. Dat was perfect, je voelt de kont dan echt komen, hij zet een zichtbaar stapje opzij om vervolgens weer onverstoord te toveren met de natuurwetten, maar dan weet je als bestuurder wel dat dat de "grens" is waar je met een gewone auto zou verongelukken.
Ik heb me nog niet gewaagd aan geen traction control, ik wilde op die smalle wegen eerst even het gevoel met de auto leren kennen en dat is zo heel goed gelukt.
Ron gaf ook aan dat hij achter me duidelijk kon zien dat de kont een soort van 50cm versprong af en toe om dan weer vol tractie te hebben.
Heel gaaf dit.
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Re: Nissan GT-R R35
Hoe gaaf dit. Geniet ervan Roy!
-
- Berichten: 1033
- Lid geworden op: 20 okt 2015, 12:37
- Auto: eBike
- Locatie: Amsterdam
Re: Nissan GT-R R35
Pas er wel mee op hoor. Toen wij met de GTR reden werden we door de eigenaar verschillende malen gewaarschuwd dat het een zeer snelle en 'makkelijke' auto is, en de grens erg ver weg ligt. Als je deze over gaat ben je hem echter wel kwijt.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nissan GT-R R35
Mooi verhaal, klinkt als een top dag. 

-
Online
- Berichten: 18935
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Nissan GT-R R35
Kanonne.
Wordt gebruikt waar 'ie voor gemaakt is.
Filmpjessss!!
Wordt gebruikt waar 'ie voor gemaakt is.
Filmpjessss!!
- Roy RS
- Berichten: 5040
- Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01
Re: Nissan GT-R R35
Ik heb bijna niet gefilmd, ik vind dat nooit zo spectaculair, maar speciaal voor jullie 1 filmpje geschoten van 100-200, loopt echt lekker door de versnellingen, grappig dat je je het gaspedaal gewoon op de vloer kunt houden en er bijna geen terugval in acceleratie is bij schakelen, gaat gewoon door.