BMW E61 535d M pack carbonzwart 2005
-
Wannes schreef:een co piloot die dan alles beter weet , want hij speelt op de spelconsole, en kent de baan vanbuiten( en denkt dat ook ik een nieuwe krijg nadat ik in de vangrail duik)

Mijn eerste rondje was zonder copiloot, ook best schrikken. Halve rond met 't pinkertje naar rechts knipperend rondgereden.

- Macboy
-
Nee, ik zag plots een topicje van de Wannes staan. We kennen elkaar van op 't AW-forum en ontmoetten elkaar al verschillende keren live. Ik heb 'm b.v. z'n 18" JCW-velgjes uit Duitsland gehaald, de auto uit dit topic heeft dus nog in m'n garage hier in 't kantoor gestaan, bij de afhaling van 't JCW-gedoe.
't Is een gekke kerel, hoor, de Wannes, maar wel een supergast. Beetje zot soms als 'ie in 'n auto zit, en érg emotioneel (de keer dat 'ie van me won bij 't karten heb ik 't geweten
, en de laatste keer toen ik 'm zowaar op 'n rondje zette was 'ie pokkekwaad
), maar 'n erg grave kerel. 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hey Johan,
Zoals ik je al gezegd had vind ik je 5 echt super. Zo hoort in mijn ogen een 5-serie te zijn. Touring en M-pakket met die heerlijk 535 in het vooronder. Prachtige auto. En die Nordschleife sticker maakt het af natuurlijk.
Hier een foto van mij van jouw auto.
[img:700:465]http://img77.imageshack.us/img77/9577/d ... opyql3.jpg[/img]
Zoals ik je al gezegd had vind ik je 5 echt super. Zo hoort in mijn ogen een 5-serie te zijn. Touring en M-pakket met die heerlijk 535 in het vooronder. Prachtige auto. En die Nordschleife sticker maakt het af natuurlijk.
Hier een foto van mij van jouw auto.
[img:700:465]http://img77.imageshack.us/img77/9577/d ... opyql3.jpg[/img]
- Alexanderr
- Wannes
vandaag achter nieuwe remschijven gaan zien... heb nu 80000km , en toen we vorige week onderweg waren op skiverlof ( met 4 personen en ballast) begonnen ze plots meer het lawaai van een helikopter te produceren ( aangezien we veel duitse autobaan afmaalden met veel 200+ was dat niet zo een fijn gevoel....) ben dan ook dadelijk beginnen rondhoren achter nieuw spul.
Aangezien de oem schijven het best goed deden tijdens hun 2 en een half jarig bestaan , dacht ik terug dezelfde te nemen , maar dan wel met EBC redstuff blokjes en deftige castrol olie...
daarom even langsgeweest bij Kempower bij ons in de limburg ( is een respectabele firma met veel referenties)
Die zou opteren voor de bijpassende schijven , de setup is dan wel 200 € duurder dan met de oem schijven , maar het geheel is beter aan elkaar aangepast. Dus dan maar meteen een afspraak gemaakt , en volgende week zullen we het resultaat weten
Nu sta ik wel weer te twijfelen over een eventuele chiptuning ( aangezien dat ook bij die firma kan geregeld worden, en als de wagen er toch staat hé 8) )
Wat is jullie mening over chiptuning?
Aangezien de oem schijven het best goed deden tijdens hun 2 en een half jarig bestaan , dacht ik terug dezelfde te nemen , maar dan wel met EBC redstuff blokjes en deftige castrol olie...
daarom even langsgeweest bij Kempower bij ons in de limburg ( is een respectabele firma met veel referenties)
Die zou opteren voor de bijpassende schijven , de setup is dan wel 200 € duurder dan met de oem schijven , maar het geheel is beter aan elkaar aangepast. Dus dan maar meteen een afspraak gemaakt , en volgende week zullen we het resultaat weten

Nu sta ik wel weer te twijfelen over een eventuele chiptuning ( aangezien dat ook bij die firma kan geregeld worden, en als de wagen er toch staat hé 8) )
Wat is jullie mening over chiptuning?
- Macboy
-
- Auto: M3P, 130i
Zou ik ook niet niet. Maatje van me reed met EBC Greenstuff en bijbehorende EBC schijven en remt waardeloos. Het is schrikken als je een vrtraging verwacht voor de Tarzan, maar die dan uitblijft...Marc RS4 schreef:Wannes, ik zou geen EBC redstuff nemen,heb ze der nu ook op maar ben dr niet weg van.

OEM schijven icm (performance) blokken is vaak de betere, betrouwbaardere combinatie.
- Wannes
vandaag bij gebrek aan iets anders nog eens met de 5 op zolder gaan rijden.... het was alweer een jaar of 2 geleden dat ik hem nog eens meenam.... en ik was dudelijk al vergeten waarom ik er destijds mee stopte....
Deze wagen is gewoon veel te log... ik kom zeer goed mee op de rechte stukken ( ongelooflijk welke karren ik allemaal het leven zuur maak daar...) maar dan in de bochten is de pret voorbij... en de automaat is daar ook al geen hulp bij... het is allemaal een beetje bootje varen met deze lijkwagen....
op de autosnelweg daarentegen is hij echter niet te kloppen!! 8)
Deze wagen is gewoon veel te log... ik kom zeer goed mee op de rechte stukken ( ongelooflijk welke karren ik allemaal het leven zuur maak daar...) maar dan in de bochten is de pret voorbij... en de automaat is daar ook al geen hulp bij... het is allemaal een beetje bootje varen met deze lijkwagen....

op de autosnelweg daarentegen is hij echter niet te kloppen!! 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mathieu
- Downforce Dennis
Hey Johan!
Wat een gek ben je ook, met een stock 535d op zolder gaan hossen. Ding fikt z'n remmen toch op 3 ronden op joh
Paar weken geleden heb ik je prachtige touring bij carroseriecentrum Van Osch zien staan, toch geen schade geleden hoop ik?
Anyway, hij gebruikt z'n sleeper wel waar ie voor gemaakt is haha
have fun, tot de volgende!
Wat een gek ben je ook, met een stock 535d op zolder gaan hossen. Ding fikt z'n remmen toch op 3 ronden op joh

Paar weken geleden heb ik je prachtige touring bij carroseriecentrum Van Osch zien staan, toch geen schade geleden hoop ik?
Anyway, hij gebruikt z'n sleeper wel waar ie voor gemaakt is haha

have fun, tot de volgende!
- Wannes
hij stond binnen omdat er een slimme madam haar rotte sierra in mijn deur had geparkeerd...en daarna heeft ze me ook nog omver gereden...en gaan vluchten...lang verhaal, met een goede afloop...de nummerplaat was echt en zo konden we ze snel terugvinden.
Heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om al de steenslag en bumperschade te laten maken...staat opnieuw te blinken als nieuw nu.
enkel aan de diffusior hadden ze een foutje gemaakt , daarmee ben ik nu onderweg zonder...ze zijn hem aan het herspuiten en wsl mandag staat alles er terug op.
Heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om al de steenslag en bumperschade te laten maken...staat opnieuw te blinken als nieuw nu.
enkel aan de diffusior hadden ze een foutje gemaakt , daarmee ben ik nu onderweg zonder...ze zijn hem aan het herspuiten en wsl mandag staat alles er terug op.