Makkelijke keus als je een garage hebt.
Pff, wat goedkoper is weet ik niet. Je hebt toch een goede baan? Dan boeien die paar euro ook niet toch?mark323ti schreef:Het is een moeilijke keuze. Gelukkig heb ik de beschikking over een garage. Dus stalling is niet het probleem.
Voordeel van Touran en M3 is dat ze beide erg goed zijn in waar ze voor bedoeld zijn. Touran is de ultieme burgerlijke familie auto en de M3 de ultieme rijders auto. De 5 serie is meer een compromis. Wel een fantastisch compromis; ruimte, comfort, power, uitstraling.
Ik denk dat ik op een 5 serie uit 2013/2014 ongeveer 5k per jaar afschrijf. Een Touran uit 2012/2013 zal hoogstens 2k per jaar afschrijven. Mooie BMW M3 zal nauwelijks afschrijven. Dieptepunt van de M3 prijzen ligt al zeker achter ons. Denk dat ze de komende jaren stabiel blijven en misschien over een jaar of 5 toch weer gaan stijgen. Maar dat is natuurlijk niet te voorspellen.
Onderhoud van Touran zal goedkoper zijn dan 5 serie. Onderhoud M3 bij alleen gebruik in lente en zomerseizoen zal ook wel meevallen.
Zou de combi dan goedkoper zijn dan een allen een 5? Of begint dit steeds meer op een self fullfilling prophecy te lijken.......?
Dit inderdaad.allen schreef:Die Touran kun je over een paar jaar desgewenst inruilen voor een leukere daily, terwijl je de M3 gewoon een jaartje of 20 houdt.
Makkelijke keus als je een garage hebt.
En de rest.......Ik denk dat ik op een 5 serie uit 2013/2014 ongeveer 5k per jaar afschrijf.