Heb Tom Coronel wel gezien, helaas niet mee kunnen spreken.
Gefiets over de Ring?daNpy schreef: 27 mar 2017, 21:22
Gister ochtend nog een rondje gefietst over de Ring, met 235000 km zijn (bij ons) eerste Ring rondje met de BMW
Gefiets over de Ring? Dat kan toch alleen met Rad am Ring?veejay schreef: 28 mar 2017, 14:46
Gister ochtend nog een rondje gefietst over de Ring, met 235000 km zijn (bij ons) eerste Ring rondje met de BMW
Afhankelijk wat het weer doet zit ik aan maandag te denken, maar wil naast rijden wil ik ook daar graag altijd kijkenwitje schreef: 04 apr 2017, 16:29 Zou met Pasen (uitzondering maandag) niet die kant op gaan. Stau garandiert...
Ik kom helemaal vanuit het noorden dus ben sowieso wel 3 uur onderweg voordat ik er ben
Wil ik ook een keer gaan doen (via zo'n evenement). Maar ik heb sowieso nog een saldo op mijn NS kaart, dus die eerst even opmaken. Had 9 rondjes gekocht en slechts 1 geredenFabian schreef: 04 apr 2017, 20:57 Ik ben er dinsdag 11 april met de m5, trackday van circuitdays.co.uk . Hele dag van 08:00 tot 17:00 voor nog geen 500 euries, het betere werk! Kun je tenminste op je gemak nog eens een babbeltje maken en een frietje eten en wiellekes wisselen zonder stress![]()
Dag er voor heen en een hotelovernachting boeken.Mark W. Scholten schreef: 05 apr 2017, 10:52Ik kom helemaal vanuit het noorden dus ben sowieso wel 3 uur onderweg voordat ik er benMoet ik wel erg vroeg het bed uit haha
Zat ik al aan te denken en wel al vaker gedaan, maar zit nog wat in dubioRobin Hartog schreef: 05 apr 2017, 11:01Dag er voor heen en een hotelovernachting boeken.Mark W. Scholten schreef: 05 apr 2017, 10:52Ik kom helemaal vanuit het noorden dus ben sowieso wel 3 uur onderweg voordat ik er benMoet ik wel erg vroeg het bed uit haha
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten