Lekker verhaal ook

Sterker nog, ik heb je bij Opa's nog gegroet. Ik twijfelde ff of jij het was toen ik binnen een currywurst ging bestellen... toen ik weer naar buiten liep was je al weg. Ik zag jouw Mégane eerder ook nog staan, dat Orange Sanquine (toch?) ziet er super uit in de zon!Michel Huisman schreef:Ik zag 'm al staan in Breidscheid. Mooie auto hoor. Maar pas op met Schwedenkreuz![]()
Scheelt dat 'ie niet wit is !
Ik snap je twijfels, maar ik denk dat een Clio dan toch leuker is... Mégane is wel gewoon een maat groter uiteindelijk, al heeft SX nemen op de a-stijlen ook zo z'n charmes...Paskal schreef:Heb ivm huizenplannen in dubio gestaan om mijn Clio te verkopen en tzt over te stappen op de Megane, maar ben nog niet overtuigd mede omdat de Clio zo goed bevalt. Daarnaast ist verbruik op de Ring erg fors en is de motorische betrouwbaarheid bij veelvuldig circuitgebruik ook niet zo denderend. Als ik hem dan echter zo weer zie in geel dan komt die twijfel toch weer naarboven. Zekers met wat lichte aanpassingen oogt hij wel heeeeel dik hoor
![]()
Gebruikers op dit forum: Geertmans, Gus, Murena, Sabberjoch, Semrush [Bot] en 6 gasten