2016 Ford Mustang 5.0 GT Fastback
- Riceaux
Re: 2016 Ford Mustang 5.0 GT Fastback
Ik ben nog 25. 

-
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ontzettend dik !!!!
Have fun
Have fun

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooie kar!
- GTRene
mooie kar hoor, gefeliciteerd
geloof dat zo'n 5.0 motor straks ook in de nwe TVR komt en dan wat gekieteld nog door Cosworth, magoed die gekietelde motoren van dit type heeft Ford zelf ook wel in huis
eneuh 5W 20?

geloof dat zo'n 5.0 motor straks ook in de nwe TVR komt en dan wat gekieteld nog door Cosworth, magoed die gekietelde motoren van dit type heeft Ford zelf ook wel in huis

eneuh 5W 20?
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Wow! Wat een juweeltje!
- Fernando
Wat een bruut apparaat zeg! Veel plezier ermee. 

-
Hé, da's leeftijdsdiscriminatie!!!kapiteinlangzaam schreef:Yup, heel veel! Als je 25jr oud of jonger bent....SlowCo schreef:Hebben ze nog vacatures?...kapiteinlangzaam schreef:Een voordeel van mijn werk is de recht op een belastingvrij auto... dus.... dikke V8![]()
Als ik ook een nieuwe Mustang V8 krijg, zal ik er geen zaak van maken...

Veel plezier met die bak en schrijf eens een review als je er een beetje aan gewend bent.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Gave kar! Alleen nog even die kentekenplaathouder eraf en vervangen voor een zonder rand.
-
Vette bak. Geniet ervan!
Ik vind die belastingregels voor de werknemers van organisaties waar jij het over hebt altijd wat dubieus. Zonder belasting, is dat ook zonder BTW?
Je hebt groot gelijk dat je ervan profiteert, zou ik ook doen. Maar voor de gewone burger lijkt het alsof er een soort elite is waarop de gewone wetgeving niet van toepassing is.
Als je in Nederland woont en werkt maak je gebruik van alle faciliteiten die er in ons land zijn (zorg, scholing, infrastructuur etc etc). Het is dan ook logisch dat je hier net zoveel belasting betaald als ieder ander. Dus nogmaals, ik gun het iedereen van harte. Dus geen afgunst op individueel niveau, maar ik vind dergelijke regelingen dus principieel oneerlijk. Zelf overweeg ik ook om nog eens naar een land te emigreren met wat aangenamere belastingregels (Zwitserland of Singapore lijken me wel iets). Even een paar jaartjes financieel hamsteren en dan weer lekker terug naar mijn eigen landje.... En dan zou ik ook graag een auto mee terug nemen!
Beetje off topic dit. Mag toch af en toe op een forum als dit? Nogmaals super vette bak, geniet ervan en het is je zeker gegund!
Ik vind die belastingregels voor de werknemers van organisaties waar jij het over hebt altijd wat dubieus. Zonder belasting, is dat ook zonder BTW?
Je hebt groot gelijk dat je ervan profiteert, zou ik ook doen. Maar voor de gewone burger lijkt het alsof er een soort elite is waarop de gewone wetgeving niet van toepassing is.
Als je in Nederland woont en werkt maak je gebruik van alle faciliteiten die er in ons land zijn (zorg, scholing, infrastructuur etc etc). Het is dan ook logisch dat je hier net zoveel belasting betaald als ieder ander. Dus nogmaals, ik gun het iedereen van harte. Dus geen afgunst op individueel niveau, maar ik vind dergelijke regelingen dus principieel oneerlijk. Zelf overweeg ik ook om nog eens naar een land te emigreren met wat aangenamere belastingregels (Zwitserland of Singapore lijken me wel iets). Even een paar jaartjes financieel hamsteren en dan weer lekker terug naar mijn eigen landje.... En dan zou ik ook graag een auto mee terug nemen!
Beetje off topic dit. Mag toch af en toe op een forum als dit? Nogmaals super vette bak, geniet ervan en het is je zeker gegund!
- Riceaux
Ontzettend gaaf apparaat! En de regels zijn inderdaad niet altijd even eerlijk, maar dat hebben Nederlanders die in het buitenland volgens mij net zo goed?
- Martijn_bmw
wat een ontzettend dikke bak zeg
echt geweldig!! geniet er van

echt geweldig!! geniet er van

-
Ik begrijp wat je zegt - de NL belastingregels zijn 100% gek. De probleem is dat er zijn niet genoeg geschikt mensen in NL voor ons werk - er zijn bijna niet genoeg in europa... dus ze moet de baan 'attractief' maken voor buitenlanders. Tenslotte is het idee om de belastingregels 'eerlijk' te maken voor werknemers van alle landen, en het eenvoudigste oplossing is voor autos (en een paar andere dingen) belastingvrij te maken.mark323ti schreef:Vette bak. Geniet ervan!
Als het een verschil maakt, ik maak geen 'gratis' gebruik van NL infrastructuur. Ik betaal inkombelasting, maar krijg geen hypotheekrenteaftrek in retour. Ik betaal (in kontant of pin) voor alle zorggebruik. Ik krijg geen andere toeslagen van de belastingdienst enz.
Er zijn voordelen en nadelen, maar is het altijd zo. Gelukkig kan ik gebruik maken van een 'goedkopere' auto, maar ik accepteren de andere nadelen.
Ik hoop dat dat begrijpelijk is - het was een lange dag!

-
Wat een gave bak zeg! Vond het bijzonder dat iemand in Nederland een Mustang V8 koopt, maar zonder BPM kun je denk ik geen leukere auto voor dit geld vinden.
Aan welk vakgebied moeten we denken overigens? Ik ben namelijk 20.

Aan welk vakgebied moeten we denken overigens? Ik ben namelijk 20.

- Tim N
Mooie kar, zit je ergens in het oosten des lands toevallig?
-
Het is inderdaad beleid van onze overheid om Nederland fiscaal aantrekkelijk te maken voor bedrijven en buitenlanders met bepaald skills of kennis. Veel mensen weten het niet maar Nederland is een soort belastingparadijs. Echter niet voor de Nederlanders met een normale baan. Aan de andere kant zijn zij wel degene die een baan hebben mede dankzij al de buitenlandse bedrijven en werknemers die zich hier vestigen. Het blijft een beetje dubbel. Het brengt economische voorspoed maar ook een bepaalde ongelijkheid.
Ik zou ook lekker genieten van de regelingen die er zijn en de auto die je mede daardoor kan kopen!
Ik zou ook lekker genieten van de regelingen die er zijn en de auto die je mede daardoor kan kopen!
- Joopieboy
Ongelijkheid is idd een punt in nederland, dit kende ik dan weer niet zo maar je ziet met het huidige beleid dat het verschil tussen rijk en arm en stille armoede toch steeds groter wordt. Aan veel punten wil niemand zijn vingers branden dus dat blijft maar zo, etc.
Maar goed, daar zullen we het maar niet te lang over gaan hebben. Wat een onwijs gave auto zeg! Eindelijk weer wat fatsoenlijks op de Nederlandse wegen en idd veel beter zonder dat belachelijke chroom. Have fun ermee!
Maar goed, daar zullen we het maar niet te lang over gaan hebben. Wat een onwijs gave auto zeg! Eindelijk weer wat fatsoenlijks op de Nederlandse wegen en idd veel beter zonder dat belachelijke chroom. Have fun ermee!
-
Dan zeg ik; laat mij maar lekker belasting betalen hoor.Als het een verschil maakt, ik maak geen 'gratis' gebruik van NL infrastructuur. Ik betaal inkombelasting, maar krijg geen hypotheekrenteaftrek in retour. Ik betaal (in kontant of pin) voor alle zorggebruik. Ik krijg geen andere toeslagen van de belastingdienst enz.
Ik heb de rekeningen gezien van toen m'n pa non hodgkin had, maar daar koop je heel wat Mustangs voor.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
-
- Auto: M3P, 130i
Heel gaaf hoor! Leuke verschijning. 

-
Onlinetomgtr
Schitterend!!!! Prachtige auto. Praise the lord dat er nog wat mensen zo'n auto kunnen kopen hoer zonder BPM. Krijgen wij de kans om hier ooit zo'n ding in het wild te spotten! Hier geen frustratie erover, als je dat ook wil moet je ook voor een organisatie als octrooi bureau, nato, eu, of europeesche verkkersleiding gaan werken. En daarvoor moet je eerst een hoop leren en vervolgens naar buitenland verhuizen!
-
Ik heb er ook geen frustratie over dat sommige mensen zo'n auto belastingvrij kunnen kopen, het is ze van harte gegund. Maar wel dat ik daar niet bijhoor...
Even snel Gegoogled en dacht te zien dat zo'n GT V8 in de USA te koop is vanaf minder dan 30k omgerekend in Euro's. Hier in belastingparadijs (voor iedereen van buiten & de belastingdienst) Nederland start hij bij €108k...

http://www.ford.com/cars/mustang/trim/gtfastback/
http://www.ford.nl/Personenautos/NieuweMustang/Modellen

Even snel Gegoogled en dacht te zien dat zo'n GT V8 in de USA te koop is vanaf minder dan 30k omgerekend in Euro's. Hier in belastingparadijs (voor iedereen van buiten & de belastingdienst) Nederland start hij bij €108k...

http://www.ford.com/cars/mustang/trim/gtfastback/
http://www.ford.nl/Personenautos/NieuweMustang/Modellen
-
Mwaah, in Nederland kan je voor rond de 86K een nieuwe import via bedrijven krijgen. Dus er zijn ergens nog wel wat regels/kosten te omzeilen.
Een 2.3 ecoboost is toch ook interessant.... Goed 300 pk voor net 50/ max 60K.
Ook zo een waarvan je hoopt dat 'ie snel afschrijft!
Een 2.3 ecoboost is toch ook interessant.... Goed 300 pk voor net 50/ max 60K.
Ook zo een waarvan je hoopt dat 'ie snel afschrijft!