klopt, kennelijk was hij fabrieks af met deze accu geleverd en wilde daarom gewoon dezelfde terug. Na wat horror verhaaltjes gelezen te hebben over bmw en niet originele accu's wilde ik het risico niet nemen. Is mijn eerste bmw for weekend use, ben een type r rijder en ga weer terug naar honda. Kennis van me wil zijn auto verkopen en dat is precies wat ik in een type r zoekMartin van der Zwaard schreef:donkeykong schreef:originele 90mah agm accu, zeer prijzigMartin van der Zwaard schreef:Een accu van 450,-??? Heb je er ook bij gezoend??
Niks ten nadele van de auto want dat ziet er prima uit.
Maar waarom een AGM-accu in een auto zetten zonder start/stop systeem?? En dan nog...450,- is way overpriced. Dat kan veel goedkoper.
E90 330i zeer lage km stand
-
donkeykong
Re: E90 330i zeer lage km stand
- Riceaux
Nu komt de aap uit de mouw.klopt, kennelijk was hij fabrieks af met deze accu geleverd en wilde daarom gewoon dezelfde terug. Na wat horror verhaaltjes gelezen te hebben over bmw en niet originele accu's wilde ik het risico niet nemen. Is mijn eerste bmw for weekend use, ben een type r rijder en ga weer terug naar honda. Kennis van me wil zijn auto verkopen en dat is precies wat ik in een type r zoek
- Jan-Willem
Net of er in de qoute alleen bekende nederlanders staandonkeykong schreef:BN staat voor bekende nederlander, dat betekent niet dat het perse een tv figuur is. De auto is geweest van een zakeman uit de qoute 500. genoeg hierover.PeterB schreef:Wie begon er mee ??
En gaat er mee verder door de aanname dat bn'ers rijk zijn ??
Gekkenhuis...
fotos geresized en geplaatst.
Wat een verhaal zeg, lekker duidelijk ook
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Die Qoute 500, is dat een soort parodie op de Quote 500?
-
OnlineHitz
- Auto: KIA
Donkeykong je topic titel is natuurlijk hilarisch. Daarnaast post je een foto met een leuke BMW erop. Kortom beetje een aandachttrekker toch ? Dan mag je van ons toch ook hilarische reacties verwachten ?
Daarnaast ben je vrij nieuw op dit forum zie ik. Er zijn veel mensen die zich alleen maar aanmelden om iets te verkopen. Dat wordt niet echt gewaardeerd. Niet alleen op DF maar op fora wereldwijd. Ik zeg niet dat dit ook voor jou geldt: je bent immers een tijdje lid, maar veel posts heb je tot zover ook niet. Dus ben je voor velen een "onbekende" die alleen zijn auto snel kwijt lijkt te willen. Daar hebben we marktplaats dus gewoon voor. Misschien ten onrechte, maar zou je dus niet moeten verbazen.
Als je wil zien hoe mensen ook netjes omgaan met verkooptopics moet je even bij Macboy kijken. Is al 10 jaar lid en daar wordt tenminste met respect gereageerd.
Welkom op DF
Daarnaast ben je vrij nieuw op dit forum zie ik. Er zijn veel mensen die zich alleen maar aanmelden om iets te verkopen. Dat wordt niet echt gewaardeerd. Niet alleen op DF maar op fora wereldwijd. Ik zeg niet dat dit ook voor jou geldt: je bent immers een tijdje lid, maar veel posts heb je tot zover ook niet. Dus ben je voor velen een "onbekende" die alleen zijn auto snel kwijt lijkt te willen. Daar hebben we marktplaats dus gewoon voor. Misschien ten onrechte, maar zou je dus niet moeten verbazen.
Als je wil zien hoe mensen ook netjes omgaan met verkooptopics moet je even bij Macboy kijken. Is al 10 jaar lid en daar wordt tenminste met respect gereageerd.
Welkom op DF
- LarsXL288
@Hitz , die reactie begint me bekend voor te komen 
-
OnlineHitz
- Auto: KIA
Macboy begon ermee he!

-
donkeykong
Maakt mij niet uit, laat maar lekker gaan. Ik begrijp dat er op fora bepaalde omgeschreven regels zijn, het is de moderator om er wat mee te doen. Voor sommige is het vermaak om anderen af te zeiken en haantjesgedrag te laten zien. Zegt meer over anderen dan over mij en ik reageer gewoon, het maakt toch niet uit 
Zegt alleen over hoe gezellig het hier is
- Tim N
Inruil type R wc mogelijk?

-
Onlinetomgtr
Misschien zijn die anderen zat dat jan en alleman dit forum ge(mis)bruikt als Marktplaats. Lees anders de forum regels nog even? De mensen die hier reageren zijn zeker geen haantjes. Ze verwachten gewoon dat mensen zich fatsoenlijk gedragen en zich aan regels houden. Die zijn er namelijk best voor een reden. Die reden is dat het voor de mensen die hier al lang posten en zich netjes aan de gestelde regels houden behoorlijk irritant is als hier mensen dingen komen verkopen om ze daarna nooit meer terug te zien. Tja, en als die advertentie dan nog 1 is als de jouwe dan is het wel erg de kat op het spek binden...donkeykong schreef:Maakt mij niet uit, laat maar lekker gaan. Ik begrijp dat er op fora bepaalde omgeschreven regels zijn, het is de moderator om er wat mee te doen. Voor sommige is het vermaak om anderen af te zeiken en haantjesgedrag te laten zien. Zegt meer over anderen dan over mij en ik reageer gewoon, het maakt toch niet uit
Ik vond de reacties erg mild om eerlijk te zijn. Maar weet je, we zijn idd allemaal haantjes hier. En een waardeloze sfeer. Dus waarom prober je je auto aan een stelletje kwezels als ons te verkopen> We zijn gewoon een stel verwende kut kinderen hier op wie de ex BMW van een quote 500 lid !!!!!! nog niet eens indruk maakt. Tsssss
-
PeterB
BMW e90 330i
Bij deze verkoop ik mijn BMW i.v.m. de aankoop van 2 nieuwe auto's. Omdat mijn vrouw en ik beide een nieuwe auto nemen bied ik deze te koop aan.
Aha, je mag een andere auto kopen als je vrouw ook iets anders krijgt.
Nah, dan zit je hier goed he......
http://m.autoscout24.nl/anbod/bmw-330-d ... -285177980" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij deze verkoop ik mijn BMW i.v.m. de aankoop van 2 nieuwe auto's. Omdat mijn vrouw en ik beide een nieuwe auto nemen bied ik deze te koop aan.
Aha, je mag een andere auto kopen als je vrouw ook iets anders krijgt.
Nah, dan zit je hier goed he......
http://m.autoscout24.nl/anbod/bmw-330-d ... -285177980" onclick="window.open(this.href);return false;
- Riceaux
Lekker relevant voor een verkoopadvertentie waarom de auto te koop staat. Als je wilt patsen kan je ook gewoon de 2 nieuwe auto's hier voorstellen hoor.
- JP
Met alle respect......de eigenaar heeft in de kwoot 500 gestaan ? Daar heeft nr. 500 al een schamele 41 miljoen euronen.
Koop je dan een E90 ?
Koop je dan een E90 ?
-
OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Dit vind ik een rare zin in je advertentie.Vorig jaar een full detail laten doen bij aankoop, auto heeft wel krasjes, aangezien ik best wel een mierenneuker ben vond ik dit niet erg storend.
- Macboy
Ik vind dit soort grappen echt top hoor, en kan er wel om lachen, maar er wordt hier een vrij serieus verkoop-topic gewoon om zeep geholpen door echt de flauwste grappen en nonsense. Het is niet zo dat hij er om vraagt lijkt me.
- JP
Ik heb er op zich geen moeite mee voor dit soort auto's, maar vind het interresanter als er een topic is waarin je de wagen opgebouwd ziet worden. Dus vandaar, jammer dat het pas getoond word als het de deur uit moet.
-
OnlineErikS
Deze white wolf of blue lagoon heeft WEL humor. Daarbij 330i sedan is niet te vinden met automaat onder de 15K
- Tim N
Ik raak erg in de war van al die genoemde lage km standen, hier adverteer je hem met 74.000km en in de advertentie met 72.000km in de tekst en 73.000km in de info.
-
donkeykong
het is gewoon normale auto, geen race of track. daar is ie niet voor bedoeld. mijn enige intentie was om hem hier aan te bieden en wellicht zou iemand het interessant vinden. niets meer niets minder. helemaal geen probleem, leef je uit post maar, heb je twijfels etc. doe lekker je ding 
en als je echt liefde hebt voor racen, dan heb je dat ook voor honda, toch?
en als je echt liefde hebt voor racen, dan heb je dat ook voor honda, toch?
- Tim N
-
donkeykong
haha lekker provoceren jongeTim N schreef:nee
en senna vind je ook niks?
- dvh
Ruilen tegen een Polo Bluemotion ?
- Peric
Moet je er wel even een heule grote R opplakken David.
- Peric
Dan ben je dus ook fan van Renault?donkeykong schreef:haha lekker provoceren jongeTim N schreef:nee
en senna vind je ook niks?