Inmiddels verdien ik de kost met het filmen van auto's, wat ik zelf nog altijd een absolute droombaan vind. Niet alleen het werk zelf, maar ook alles er omheen: de nieuwe auto's, de gave tripjes, het ontmoeten van autogekken, etc.
Spread the word!Audi6 schreef:vroeger was Autovisie mijn lijfblad maar sinds Ton Roks weg is, is het een stuk minder gewordenInmiddels het nieuwe blad van Roks (Octane) helemaal ontdekt, erg leuk blad
Het is een dure hobby en je kunt je geld maar één keer uitgeven, maar misschien heb je morgen kanker, breekt er een oorlog uit of raak je invalide na een ongeluk. Ik rijd liever nu een leuke auto. Nog buiten downsizing en alle betutteling eromheen... want ook dat is een gevaar voor onze hobby. Als ik de nieuwe generatie supercars zie dan geloof ik wel dat fabrikanten er wel wat van kunnen maken (binnen de grenzen die ze hebben), maar alles rondom milieu zal er niet soepeler op worden.dvh schreef: Ergens vind ik het fijn dat ik er niet meer zo gek op ben als vroeger. Dat is gewoon vervelend voor jezelf namelijk.
Het is een dure hobby en je kunt je geld maar één keer uitgeven, maar misschien heb je morgen kanker, breekt er een oorlog uit of raak je invalide na een ongeluk. Ik rijd liever nu een leuke auto. Nog buiten downsizing en alle betutteling eromheen... want ook dat is een gevaar voor onze hobby. Als ik de nieuwe generatie supercars zie dan geloof ik wel dat fabrikanten er wel wat van kunnen maken (binnen de grenzen die ze hebben), maar alles rondom milieu zal er niet soepeler op worden
+1 Ook hier als enige. Vroeger reed ik blijkbaar uren lang met autos over de vensterbank. Later een skelter uiteraard, met echte aanhangwagen koppeling aan de aanhanger en een trekhaak gelast aan de skelter. Kon je dus ook een tandemasser achterhangen, trapte wel zwaarRoy RS schreef:Het is zeker niet erfelijk bepaald, ik ben werkelijk de enige in héél de familie die iets om auto's geeft
Als je geen kinderen hebt mag je zoveel uitstoten als je wil, dan nog haal je het niet bij de mensen met kids en de kids van de kids en daar weer de kids vanmatthyssie schreef:Jullie deugen allemaal stuk voor stuk niet. Kan je nagaan voor hoeveel CO2-uitstoot jullie verantwoordelijk zijn. Milieubarbaren!!
Ik heb dat omgekeerd. Jaren een 5 serie gereden. Vond het zelf alleen maar frusterend. Alles is zo gedempt. Op lage snelheden stond ik voor m'n gevoel stil en ging ik me vervelen. 160+ over de snelweg werd een gewoonte. Minder frustratie op de weg, maar weer vooral veel frustraties bij de voordeur als ik de zoveelste envelop van het CJIB zag liggen. Kan goed begrijpen dat mensen zo'n wagen waarderen, maar doe mij maar een herrie makende Subaru. Vorige week ingeruild, maar ik mis dat oude hok wel.Emiel schreef:En hoewel ik overweeg om de fijne E60'525i weg te doen voor een STI of Evo, voor dagelijks gebruik ben je daar na paar weken ook op uit gekeken, ik tenminste wel.
Na wat karten en kloten met o.a. MR2's toen ik begin 20 was sloeg hier het motorvirus ook toe. Met veel plezier gedaan en gestopt omdat het na circuit rijden niet meer leuk is op de openbare weg en meeste vrienden er sowieso mee stopten. Motorijden , naast woon/werk, vind ik echt een samen doen activiteit.Luco schreef:J
Maar bij mij was het eerst het motorvirus, heb jaren woon/werk met de motor gedaan .
De 5 serie rijd ik een 1 op 10,5 gemiddeld mee dus echt hard word er niet mee gereden. Lange afstanden is het comfortabel en dan is 130/140 of soms in de nacht , op bekende en rustige snelwegen 2x80 , op cruise control fijn. Verbruik is dan wat anders....allen schreef:Ik heb dat omgekeerd. Jaren een 5 serie gereden. Vond het zelf alleen maar frusterend. Alles is zo gedempt. Op lage snelheden stond ik voor m'n gevoel stil en ging ik me vervelen. 160+ over de snelweg werd een gewoonte. Minder frustratie op de weg, maar weer vooral veel frustraties bij de voordeur als ik de zoveelste envelop van het CJIB zag liggen. Kan goed begrijpen dat mensen zo'n wagen waarderen, maar doe mij maar een herrie makende Subaru. Vorige week ingeruild, maar ik mis dat oude hok wel.Emiel schreef:En hoewel ik overweeg om de fijne E60'525i weg te doen voor een STI of Evo, voor dagelijks gebruik ben je daar na paar weken ook op uit gekeken, ik tenminste wel.
Ik weet nog dat ik de Forester een jaar of 5-6 terug kocht. Onverwacht stond de 5 daarna weg te rotten op de oprit. Heb de wagen nooit meer gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bjeffindividual en 4 gasten