Deze temperatuur is juist heerlijk, 22 a 23 graden met volop zon. Veel meer kan dat criminele kapsel van mij nog niet hebben nu
De A4 op bij Hoogmade richting Amsterdam is een mooi bochtje, je voelt daar wel dat ie het moeilijk heeft met de richeltjes die in de bocht liggen, een zachtere demper had de auto iets rustiger gehouden.
Puntje wat al vaker genoemd is, de knop van de idrive ligt net wat hoog, als je van 3 naar 4 schakelt en je pakt een oneffenheid in de weg klik je hem soms toch even aan (en begint muziek/nummer opnieuw, of willekeurige enter in een ander scherm).
Uiteraard kom je nu alle cabrio/roadster tegen, en ook de dikkere auto's. Sta je naast een 997 cabrio en dan denk je.... had ik toch maar die sDrive35i gehad nu. Eenmaal de sprint (uiteraard) verloren denk je er 500m verder niet meer aan en geniet je weer van het open rijden.
De uitlaat vind ik wat apart, ook als je in neutraal in een tunneltje gas geeft, lijkt een beetje veel tegendruk te hebben, beetje turbo achtig geluid. Heb zelf nog even gezocht maar er is niet zoiets als een vacuum klep die je permanent open kunt zetten zoals bij de M52 en M54 motoren.