Zo, eindelijk tijd gehad om eens naar de remmen te kijken. Blokjes eruit gehad en een beetje vet achterop gedaan. Blokken en schijven waren nog prima. Het lijkt nu wel minder te zijn maar het is niet helemaal weg. Dat is niet erg, ze mogen best een beetje piepen. Het echt enorm harde bij bijna stilstand is nu gelukkig wel weg.
Gelijk tijd gehad om de vervaagde rode klauwen van een nieuw laagje verf te voorzien en nieuwe stickertjes te plakken. Oogt gelijk weer een stuk frisser

.
Van dit:
Naar dit:
Heb (heel erg) tijdelijk een Alfa 33 1.4 gehad voor de dagelijkse kilometers maar vond het toch te zonde om niet met de lekkere V6 te rijden. Die dus weer verkocht en ik rij nu dagelijks in de GT. Echt een heerlijke auto en dat blok is gewoon te verslavend (vooral het geluid, kom 2 keer per dag in parkeergarages en dan kan ik het meestal niet laten om de raampjes open te draaien en even gas te geven... wat een geluid

). De auto geeft verder geen krimp, loopt ontzettend rustig en is super comfortabel. Voornamelijk de stoelen zitten voortreffelijk, hadden alleen ietsje lager in de auto gemonteerd mogen zitten.
Enige blijft het verbruik. beter dan 1 op 9,2 heb ik nog niet gehaald, en dit was echt alleen maar hele lange snelwegritten. Ga je het een beetje combineren met wat stad dan moet je enorm je best doen om de 1 op 8 te halen. Gelukkig hoef ik niet té veel kilometers te maken.
Plan is om er eind augustus mee richting noord Italië te gaan voor een road-trip, de perfecte auto daarvoor lijkt me.