Korte afstanden = slush?
- Arthur
- Berichten: 43716
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Korte afstanden = slush?
Ik moet ff wat herstellen
Zag gisterenavond dat er een olietemp meter inzit ipv een koelvloeistofmeter
Dus dat dat iets langer duurt is dan ook wel wat logischer 
-
ErikS
- Berichten: 18979
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Korte afstanden = slush?
KVS was bij mij 4km, olie 9,5km.Arthur schreef:Ik moet ff wat herstellenZag gisterenavond dat er een olietemp meter inzit ipv een koelvloeistofmeter
Dus dat dat iets langer duurt is dan ook wel wat logischer
Haalde ze ook even door elkaar!
- Erik
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: Korte afstanden = slush?
Ik had beste mayo in de vulpijp in de M5 en schrok me natuurlijk een hoedje, toch niet de koppakking op een hoop ???
Ook ging hij *opeens* veel olie verbruiken 2x 1 liter bij moeten vullen.
Reed elke dag 15km bij -8grd hier in Oost Duitsland.
Dus naar garage, die zeggen, geef hem goed op zijn kont als je naar huis rijdt.
Heel de koppen (zit een speciale OAS in) zitten nu ook vul met mayo, bekend fenomeen.
Zo gezegd zo gedaan, hele rit volgas of remmen.
Olietemp nauwelijks boven de 100 graad.
Geen olie bij hoeven vullen, en de sludge is weg uit de vulpijp.
Olie stand boven maximum maar daarin zit voldoende marge zegt garage.
Ik ben overtuigd.
Grtz
Erik
Ook ging hij *opeens* veel olie verbruiken 2x 1 liter bij moeten vullen.
Reed elke dag 15km bij -8grd hier in Oost Duitsland.
Dus naar garage, die zeggen, geef hem goed op zijn kont als je naar huis rijdt.
Heel de koppen (zit een speciale OAS in) zitten nu ook vul met mayo, bekend fenomeen.
Zo gezegd zo gedaan, hele rit volgas of remmen.
Olietemp nauwelijks boven de 100 graad.
Geen olie bij hoeven vullen, en de sludge is weg uit de vulpijp.
Olie stand boven maximum maar daarin zit voldoende marge zegt garage.
Ik ben overtuigd.
Grtz
Erik
