Echt bizar om te zien hoe snel die Audi's en Porsches om alles en iedereen heen slalommen. Wel had ik gehoopt dat Audi niet zo goed zou zijn. Go Porsche.Richardt. schreef:Yep, hier ook languit op de bank vanaf 14.00.
Wat gaan die Porsches en Audi's hard!
Wat gek dat een fabrieks Porsche 911 RSR een motor ploft na circa 1,5 uur.
Wat blijft het een gaaf evenement
Luco schreef:Begrijp ik nu goed dat Jantje Lammers er volgend jaar weer bij is?
voor de 23e keer
Wat een baas!romo schreef:Luco schreef:Begrijp ik nu goed dat Jantje Lammers er volgend jaar weer bij is?
voor de 23e keer
Vrijdag 12-06 was er dus de introductie van de Porsche GT4 en GT3RS PCT te Enter, daar hadden ze een speciale gastspreker, Jan Lammers dus, even overgewieberd uit Le Mans.
Hield een mooi enthousiast praatje, aardige vent die nog steeds met 2 benen op de grond staat, lijkt me. Hij vertelde dat ie idd volgend jaar, op zijn 60e nota bene, nog weer een keer mee doet.
Inderdaad jammer dat die lul kon uitstappen. Die had dood mogen zijn.Richardt. schreef:Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar zou zomaar eens kunnen
Mooie winnaar trouwens. Ik was toch wel een beetje voor Audi maar gun het Webber of Hulkenberg ook zeker, mooi dat die laatste nu gewonnen heeft.
En wat zonde van die Aston Martin die 40 min voor het einde vanuit leidende positie nog even kort werd gereden
Google zijn naam maar eens goed.Luco schreef:Jezus man wat een trieste opmerking.
Je vergeet dat zon lul het voor de andere twee uberhaupt mogelijk maakt om aan le mans mee te doen.
Iemand die zijn raceauto zelf betaald en met zijn bedrijf onschuldige mensen de dood in jaagt is wat mij betreft net zo slecht als elke terrorist. Je betaald niet zomaar 197 miljoen om je reet uit de bak te houden. Staat gewoon allemaal op internet. Google maar.Richardt. schreef:Iemand doodwensen die een race auto afschrijft die die waarschijnlijk zelf betaald? Mij ontgaat de logica ook een beetje
Ik heb zijn naam en bedrijf ge-googled, maar ik vind niets wat jouw beschuldigingen bevestigd. En al zou het zo zijn, dan kunnen we een behoorlijk deel van de rijken der aarde verwensen.Petrolhead Tom schreef:Iemand die zijn raceauto zelf betaald en met zijn bedrijf onschuldige mensen de dood in jaagt is wat mij betreft net zo slecht als elke terrorist. Je betaald niet zomaar 197 miljoen om je reet uit de bak te houden. Staat gewoon allemaal op internet. Google maar.Richardt. schreef:Iemand doodwensen die een race auto afschrijft die die waarschijnlijk zelf betaald? Mij ontgaat de logica ook een beetje
Gebruikers op dit forum: Marc42 en 31 gasten