Vind het wel een nette auto om te zien zo overigens
130i
- Bert ///M3
Valt in herhaling dat geneuzel over gewicht, sturen en 1 series.
Laatst gewijzigd door Bert ///M3 op 31 dec 2006, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Erik2
Ben er ook zeer content mee. Vind M-pakket ook wel mooi, maar standaard-looks past meer bij mijn uitstraling als zelfstandige interimmer.
40.000 km's inmiddels op de klok. Net mijn boekhouding zitten doen, € 700 onderhoud tot nu toe, waarvan dik €400
voor 2 achterbanden..
Brandstofkosten heb ik het niet over...
40.000 km's inmiddels op de klok. Net mijn boekhouding zitten doen, € 700 onderhoud tot nu toe, waarvan dik €400
Brandstofkosten heb ik het niet over...
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
-
Harrie
Even voor de duidelijkheid de link. http://www.verkeerenwaterstaat.nl/actue ... 95-15133-4allen schreef:@Harrie: serieus goed nieuws dan. Wat mij betreft mogen ze het nog wel verder opschroeventot 2020 ofzo
Als je gewoon op verkeer en waterstaat zoekt dan krijg je inderdaad de datum van 01-01-2006. Maar zoals je in het genoemde artikel kunt zien is het verschoven naar 01-01-2007. Kun je ook nog verifieren bij de vraag en antwoord pagina van het ministerie.
- Macboy
he Erik ! Bedankt voor interieurfoto. Maar eeh... heb jij echt ook elektrische stoelen dan? Want wordt in NL bijna niet verkocht en zat volgens mij ZEKER niet op introduction pakket.
Ik denk dat het jou niet opgevallen was dat er elek stoelen op die plaatjes te zien zijn.
Groeten van de intereuropletter
Maar eh. Over dat Xenon. Je weet dat die hele koplampunit met Xenon volledig anders is he ? En dat het dan een mooie agressieve voorkant oplevert itt nu het geval is.
Ik denk dat het jou niet opgevallen was dat er elek stoelen op die plaatjes te zien zijn.
Groeten van de intereuropletter
Maar eh. Over dat Xenon. Je weet dat die hele koplampunit met Xenon volledig anders is he ? En dat het dan een mooie agressieve voorkant oplevert itt nu het geval is.
- Dennis Cavallino
-
Aernoudt
Heerlijke auto Erik
Die sportstoelen kunnen alleen niet laag genoeg voor lange mensen: zelfs in de laagste stand zit je veel te hoog (in mijn geval zeker 5 cm). Ze zitten als gegoten, net als de hele auto trouwens
Er staat een 130i met dezelfde specs bij Renova te koop: kleur, zowel van binnen als buiten, velgen, navi etc.
Met een M-pakket komt ook de M-pakket (lees: 'vrolijke' kleur) blauw leverbaar, en die vind ik de auto wat leuker staan persoonlijk, maar smaken verschillen. Zonder meer de lekkerst rijdende auto onder de 60 a 70K euro nieuw van dit moment !
Active front steering er ook op ?
Die sportstoelen kunnen alleen niet laag genoeg voor lange mensen: zelfs in de laagste stand zit je veel te hoog (in mijn geval zeker 5 cm). Ze zitten als gegoten, net als de hele auto trouwens
Er staat een 130i met dezelfde specs bij Renova te koop: kleur, zowel van binnen als buiten, velgen, navi etc.
Met een M-pakket komt ook de M-pakket (lees: 'vrolijke' kleur) blauw leverbaar, en die vind ik de auto wat leuker staan persoonlijk, maar smaken verschillen. Zonder meer de lekkerst rijdende auto onder de 60 a 70K euro nieuw van dit moment !
Active front steering er ook op ?
- Erik2
Die elektrische stoelbediening heb ik over het hoofd gezien inderdaad. Ik kan kiezen uit een hele reeks handels 
Klopt dat de stoelen liever nog iets lager zouden mogen. Weet eigenlijk niet of dat veroorzaakt wordt door het feit dat het sportstoelen zijn, of omdat... hou je vast... er stoelverwarming in zit....
Active front steering heb ik ook niet.
Hierbij linkje naar de flyer van de Introduction
Klopt dat de stoelen liever nog iets lager zouden mogen. Weet eigenlijk niet of dat veroorzaakt wordt door het feit dat het sportstoelen zijn, of omdat... hou je vast... er stoelverwarming in zit....
Hierbij linkje naar de flyer van de Introduction
-
Aernoudt
Dat komt door de 3 lagen aan metaal wat er tussen de stoel en de rails zit: al die verstellingenErik2 schreef:....
...
Ben met renova aan het kijken (BMW Nederland wist het niet...) of dat er tussen uit kan. Als dat er niet uit kan dan is de 130i helaas niet de auto voor mij (als het wel kan wel
-
Aernoudt
- Erik2
http://renova.awdvoorraad.nl/s1c22fc97b ... sid=701929
Ben je in de markt voor deze? Of voor een nieuwe, helemaal naar je zin met M-pakket en in het blauw?
Ben je in de markt voor deze? Of voor een nieuwe, helemaal naar je zin met M-pakket en in het blauw?
-
Aernoudt
Laatste !Erik2 schreef:http://renova.awdvoorraad.nl/s1c22fc97b ... sid=701929
(de auto uit de link is waar ik mee heb gereden; volgens de advertentie is er alleen iets mis met de transmissie
-
Andre
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die ex 130i van Rico is er ook nog steeds...Erik2 schreef:http://renova.awdvoorraad.nl/s1c22fc97b ... sid=701929
- Macboy
@Dennis: jij verwart de elektrische verstelbare stoelen (op de foto) met de elektrisch verstelbare wangen van de sportstoelen. Dat je nog met mij in discussie durft te gaan over een interieurfoto en de inhoud van het introduction pakket
Maar even serieus. Erik, ik vind het toch wel kwalijk. Ik heb op die PDF gedrukt en inderdaad geen Xenon leverbaar. Maar waarom heeft BMW dan wel het lef om op de FOTO een 1-serie te laten zien met Xenon ? Eikels zeg.
Omdat ze zich realiseren dat het zonder xenon er niet uitziet natuurlijk. kijk maar naar de 1-serie folder. Geen enkele foto zonder xenon te zien. Hufters zijn het. Heel pakket aan opties en dan kan je dat niet eens bestellen pfff
Het is JOUW auto, maar ik maak me er druk om

Maar even serieus. Erik, ik vind het toch wel kwalijk. Ik heb op die PDF gedrukt en inderdaad geen Xenon leverbaar. Maar waarom heeft BMW dan wel het lef om op de FOTO een 1-serie te laten zien met Xenon ? Eikels zeg.
Omdat ze zich realiseren dat het zonder xenon er niet uitziet natuurlijk. kijk maar naar de 1-serie folder. Geen enkele foto zonder xenon te zien. Hufters zijn het. Heel pakket aan opties en dan kan je dat niet eens bestellen pfff
Het is JOUW auto, maar ik maak me er druk om
- Erik2
Ik heb overigens wel gelijk mijn klassieker keuze kunnen bepalen....
Het lag zo voor de hand....
Er zijn maar 41 130i's uit 2005 (in NL), en daar heb ik er 1 van!! 8)
Het lag zo voor de hand....
Er zijn maar 41 130i's uit 2005 (in NL), en daar heb ik er 1 van!! 8)