Was deze verlaagd?
Ik heb zelf geen ervaringen met de 911 luchtkoelers.
Wel met Boxsters en de 996. Beiden vind ik super op de weg liggen en sturen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de grens er nog niet mee opgezocht heb, maar dat komt vast wel goed.
ik weet niet meer of die verlaagd was, dacht wel dat er een ander onderstel onder zat, maar is me te lang geleden en had de auto's vaak te kort om er veel van te weten zeg maar.Evoluzione schreef:Mooie Porsche GTRene![]()
Was deze verlaagd?
Ik heb zelf geen ervaringen met de 911 luchtkoelers.
Wel met Boxsters en de 996. Beiden vind ik super op de weg liggen en sturen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de grens er nog niet mee opgezocht heb, maar dat komt vast wel goed.
Dat is nog eens aardig van je!ErikS schreef:Vorig jaar voor een vriend van me een 964 Turbo gescoord voor 37,5K
Mooi gesproken Niels.Niels schreef:
Dus geniet van deze mooie 996Financieel loop je imho niet veel meer risico dan met een andere 911 (misschien wel minder zelfs) terwijl de aanschafprijs een stuk aangenamer is en de auto simpelweg fantastisch rijdt. Ik vond de G en 964 toch wel behoorlijk ouderwets aanvoelen iig.
Oh en een beurtje van een 997 met een ton op de klok die wat tegenvalt zet je ook zo 7k terug hoor
Hij is er nog steeds blij mee.allen schreef:Dat is nog eens aardig van je!ErikS schreef:Vorig jaar voor een vriend van me een 964 Turbo gescoord voor 37,5K
'T ding is helemaal omgekeerd, Porsche aankoopkeuring ed.Een 911 Turbo in goede staat doet nu alweer een paar jaar tenminste 50-60K, een 965 voor 37K is altijd al een koopje aangezien ze schaarser zijn dan de 930. Niettemin is een 964 onderhuids vaak vele malen slechter dan ze in eerste instantie lijken, zeg maar veel slechter in de zin van 20K restauratie kosten slechter....
Tsja, na een koude start en een rondje sturen vergeef je het haarErikS schreef:Pffff, goed bezig man.
Mocht wat kosten.....
Helemaal gelijk, maar dat viel net buiten mijn budget.GTRene schreef:mooi verhaal en foto's![]()
volgende keer als de motor er weer uit gaat voor iets is het misschien leuk om er een 3.8 van te maken![]()
Thanksfrank de jonge schreef:Mooie waagn!!
Dat hoop ik ook!Ferdi Gielen schreef:Dat heb je gelijk goed aangepakt!
Voorlopig lekker zorgeloos genieten zo
Deze kende ik nog niet.SlowCo schreef:![]()
Hier nog een leuk PH artikel:
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=31249
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Bing [Bot], Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 6 gasten