B46 schreef:Zoals ik al zei, hang hem eens aan een BMW uitlees computer.
Hai ....
Natuurlijk had ik je bericht wel gelezen, alleen begrijp ik niet wat ik met de informatie dan zou moeten. De RDW keurmeester (die ik gebeld heb) vraagt:
- kenteken nummer donor auto (waarvan ik de kans zeer klein acht dat ik die vind adhv chassisnummer van een ombouw in 2005, donor auto uit 2001)
of
- nota van de autosloperij met de daarop de donor auto
De ombouwer's familie heeft zelf een autosloperij en de 2001 M3 donor auto was een schade auto die hij zelf heeft ontmanteld. Vandaar dat zeker is dat het legitieme waar betreft. Ik kan de door RDW gevraagde info niet achterhalen, dus zoals ik al zei is de RDW route niet meer relevant.
Ook zou het behoorlijk onlogisch zijn om een functionerende intacte M3 te gebruiken voor de 'omkat' van een Touring M3. Het gaat niet alleen om een motorblok, maar alles is overgezet: hele aandrijflijn tot en met achterdiff, ophanging, remmen, de electronica/kabelboom, tot en met stuur en stuurhuis, schakelpook, stoelen, dashboard etc. Dus er zijn geen 'onderdelen' hier en daar op de kop getikt, het is geen Frankenstein. Het is gewoon een gehele E46 M3 met een Touring jasje. Het duurde alleen een jaar om dat jasje er op te zetten...
Wellicht goed bedoeld advies, maar ik zie dus de meerwaarde niet en ik begrijp niet wat je met je post wilt op mijn verkoopdraadje!
Groet,
Han