BMW E36 325I Coupe Track-Day {KW variant 2 + M3 sunflowers]
-
Re: BMW E36 325I Coupe Track-Day {KW variant 2 + M3 sunflowe
nieuwe schijven moet ik zowieso, knappe remblokken ook, de klauwen had ik nog liggen, en het lassen kan ik zelf, dus in theorie kost het me geen euro meer.
-
dorpels weer een stukje zilverder, en de bumper gemonteerd,.
1 luchtsluis voor de remmen gemonteerd, de andere mist helaas nog. iemand ??

de e36 word steeds weer een stukje knapper ik denk dat de m3 sunflowers en de rolkooi antraciet grijs gaan worden, en dat dat wel leuk afsteekt met het sterlingsilber, nu alleen nog de achterbumper volledig in kleur en de m3 diffuser er onder, m3 deurstrips en originele oranje knipperlichten, dan wordt het kwa buitenkant wel wat, nog even m3 toplagers scoren en dan kan de kw set er ook onder.
de e36 word steeds weer een stukje knapper ik denk dat de m3 sunflowers en de rolkooi antraciet grijs gaan worden, en dat dat wel leuk afsteekt met het sterlingsilber, nu alleen nog de achterbumper volledig in kleur en de m3 diffuser er onder, m3 deurstrips en originele oranje knipperlichten, dan wordt het kwa buitenkant wel wat, nog even m3 toplagers scoren en dan kan de kw set er ook onder.
- Tim N
Zou ook een set M3 skirts plaatsen dan als je voor en achterbumper monteerd
-
vind zelf de m3 skirts zo ''opgeplakt'' misschien dat ik het later wel doe.
mn achterbumper blijft wel de origenele hoor alleen met een m3 diffuser.
is ook allemaal gewicht he,
mn achterbumper blijft wel de origenele hoor alleen met een m3 diffuser.
is ook allemaal gewicht he,

- Tim N
- Riceaux
Ff langs de dealer? Ding kost nog geen 2 tientjes.dorpels weer een stukje zilverder, en de bumper gemonteerd,.
-
Re: BMW E36 325I Coupe Track-Day {M50B25 Turbo]
het plan is nu om langzaam aan turbo spullen te gaan verzamelen. en zelf een turbo blok op te bouwen.
dit wordt niet mijn eerste project. en het zal dan ook geen mosselman turbo kit worden,
de bedoeling is om meteen keramisch gelagerde ballbearing turbo te gaan rijden met het GT3582R formaat.
ivm drukte van mijn zaak heb ik geen tijd meer voor gigantische projecten zo als de manta. dus besloten om iets verder te gaan met de bmw omdat dit al een goede rijdende basis is. die er knap uit ziet. en al RWD is
wordt vervolgt.
dit wordt niet mijn eerste project. en het zal dan ook geen mosselman turbo kit worden,
de bedoeling is om meteen keramisch gelagerde ballbearing turbo te gaan rijden met het GT3582R formaat.
ivm drukte van mijn zaak heb ik geen tijd meer voor gigantische projecten zo als de manta. dus besloten om iets verder te gaan met de bmw omdat dit al een goede rijdende basis is. die er knap uit ziet. en al RWD is
wordt vervolgt.