Het stemmen is erg goed gelukt. Volgend weekend doet de Trabant mee aan de
Tour of the Century. Daarom moest 'ie even van stal gehaald worden en volgt er deze week een APK keuring. Eerst moest ik een probleem oplossen, want de Trabant lekte extreem veel brandstof. Na overleg met de leverancier van mijn Trabant-goodies, Theo, heb ik besloten om het kunststof bakje onder de benzinekraan te vervangen door een aluminium exemplaar.
Theo verdenkt de toevoegingen in moderne brandstoffen ervan dat ze het kunststof draadeind opvreten en dat daardoor al die bakjes gaan lekken. Het was mijn 2e of 3e al in korte tijd (zoveel rijd ik niet namelijk). Dus ik denk dat hij wel gelijk heeft. Prima oplossing zo, want hij lekt nu niet en start weer in 1 keer. Zoals 't hoort.
Omdat ik lekker bezig was met de Trabant op orde brengen voor de Tour of the Century, bedacht ik me dat het leuk was om deze auto een eigen Facebookpagina te geven. Daarop kan ik zelf alle foto's, filmpjes en verhalen op 1 centraal punt bewaren. En alles is makkelijk bij te werken vanaf mijn telefoon, laptop of tablet.
Leuk voor mezelf, maar wellicht ook voor anderen:
https://www.facebook.com/trabant1989