Hoi
Mooi verhaal, had zijn overstap al gelezen op M5board.
Logisch ook, bij Mannhart bedonderen de boel door te zeggen dat ze die motor remappen, doen ze niet.
Ze werken met diodes en potmeters om de std ecu te foppen. Soort van Subaru 1998 tuning.
Sinds Mannhart weg is bij Mannhart (WTF !!) takelt die toko snel af.
PP is zeker het betere adres !
Je hoeft dan ook niet om de hete brei heen te draaien
Toonzetting van wielspin bij hog snelheden --> heeft mijn std 574pk M5 ook.
Record in de regen staat op 240kmh. In de bocht. Is dat een drama? Welnee.
Pas als de TCS uit staat wordt het vervelend. Dus die laat je gewoon aan.
0-100 tijd zal niet/nauwelijks verbeterd zijn want rwd dus wielspin.
9,6 sec is snel maar lang niet snel genoeg om echte mannen motorfietsen te treiteren.
Ik denk, ehh correctie, weet wel zeker dat de blauwe GTR deze wagen compleet zoek rijdt omwille van lager gewicht (200kg) alsook vooral de tractie op de 0-150kmh. Daarvoor heb ik voldoende ervaring in de M5
De M5 is wat hij is, een zeer snelle zakensaloon die 2 ton weegt. Verandert die paar honderd pk extra niets aan

het wordt nooit de perfecte tool om lekker mee te sturen.
Mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen. Ik heb ook zo'n overgemotoriseerde boot op wielen.
Vooral ook gewoon doorgaan met updates posten, we lezen ze graag, tenminste ik wel.
Maar laat het aub door Frank zelf posten anders verliest het wel voor een groot deel zijn nieuwswaarde.
