De lijnen zijn perfect. Wel een beetje jammer van heel toe. Dat doe ik zelfs nog in de Scenic van mijn vrouw

Ik nodig Glnk eens uit een rondje mee te rijden op het circuit. Ga ik helemaal los, ben benieuwd of je alles binnenhoud.........
Met deze standaard auto?:Peter Tunissen schreef:Ik wil graag hierop reageren, maar dat kan pas op het moment dat ik uitgelachen ben.
Helaas kan dat nog even duren.
Kees reed vorige week een 2.05 in de DFRacing Z3 Coupé (standaard 2.8 met 193pk) met passagier, op oude banden. Dat vond ik matig, dus zodra hij weer op de zaak is zal ik hem achter de Playstation zetten...
Dat lijkt me eigenlijk ook wel een hele leuke test.Hielke schreef:Het weinige wat er is rechtvaardigt natuurlijk al een shootout. Nutkees vs glnk in een E36.
Mag ik dan eerst even de baan verkennen? Ik heb er nog nooit gereden. Het zal wel te gek zijn dat je op lap 1 ever iemand zoek rijd die cursussen circuitrijden geeft. Ik ben er voor in hoor. Als jullie samen even de huur E36 sponsoren kom ik langs om te rijden.Hielke schreef:Wat ontwikkelt dit draadje zich weer tergend langzaam. Alsof er niet genoeg munitie is!
Het weinige wat er is rechtvaardigt natuurlijk al een shootout. Nutkees vs glnk in een E36.
Ik zet dan toch maar m'n centen op Nutkees
glnk schreef:Mag ik dan eerst even de baan verkennen? Ik heb er nog nooit gereden. Het zal wel te gek zijn dat je op lap 1 ever iemand zoek rijd die cursussen circuitrijden geeft. Ik ben er voor in hoor. Als jullie samen even de huur E36 sponsoren kom ik langs om te rijden.Hielke schreef:Wat ontwikkelt dit draadje zich weer tergend langzaam. Alsof er niet genoeg munitie is!
Het weinige wat er is rechtvaardigt natuurlijk al een shootout. Nutkees vs glnk in een E36.
In hetzelfde dromenland waarin mensen zonder voldoende race/circuit ervaring zichzelf zo goed vinden dat ze wel even iedereen les kunnen geven.Reind schreef:glnk schreef:Mag ik dan eerst even de baan verkennen? Ik heb er nog nooit gereden. Het zal wel te gek zijn dat je op lap 1 ever iemand zoek rijd die cursussen circuitrijden geeft. Ik ben er voor in hoor. Als jullie samen even de huur E36 sponsoren kom ik langs om te rijden.Hielke schreef:Wat ontwikkelt dit draadje zich weer tergend langzaam. Alsof er niet genoeg munitie is!
Tenzij je 15 jaar kart/race ervaing hebt leef je volledig in dromenland.
Ik geloof niet echt dat het een interessante wedstrijd wordt.. maar puur voor de lol is het natuurlijk wel lachen. Hoop wel dat Peter de auto even kan verzekeren voor die dag danglnk schreef:Mag ik dan eerst even de baan verkennen? Ik heb er nog nooit gereden. Het zal wel te gek zijn dat je op lap 1 ever iemand zoek rijd die cursussen circuitrijden geeft. Ik ben er voor in hoor. Als jullie samen even de huur E36 sponsoren kom ik langs om te rijden.Hielke schreef:Wat ontwikkelt dit draadje zich weer tergend langzaam. Alsof er niet genoeg munitie is!
KmL schreef:Ik zet mijn geld ook op glnk.
ik wil binnenkort eens langskomen bij een df trackday om een paar rondjes met mijn porsche te rijden over cpz. ( al met peter tunissen over ge pmed )
en ik wil ook best mijn naam zuiveren in de DF Z3, dan is dat ook opgelost
Op dit moment wint iedereen van VettelGoedemans schreef:Qua testosteron level zijn er in ieder geval heel wat df-coureurs die het winnen van Vettel.
glnk schreef:Stel je E36 ter beschikking, dan heeft DF er een leuk nieuwsitem bij
Aan dit soort reacties heb ik wat. Of hij eigenlijk. Ik zal er niet heeel snel nog eens rijden.... Een DF trackday is voor mij niet echt betaalbaar. (Daarnaast moet er ook eerst e.e.a aan de E30 gebeuren voordat ik weer ga rijden op t circuit) Ik zal hem die informatie over de circuittraining nog wel even sturen! Kan ik natuurlijk altijd mee komen voor wat foto's.Peter Tunissen schreef:Even on topic over de 206. De lijnen zijn niet heel verkeerd, maar de manier van remmen wel; als je zo blijft rijden zorg je voor extra slijtage aan je remmen, omdat je te voorzichtig en te lang remt. Verder betaal je inschrijfgeld voor de hele breedte van de baan, dus gebruik die vooral ook.
Ik denk dat je nu zomaar nog 7-8 seconden laat liggen, waarvan een groot gedeelte in het remmen en in het niet gebruiken van de hele breedte van de baan zit.
Top. Andre, van jou kan ik nog wat leren, maar die pretender onder de naam nutkees moet bij mij niet aankomen met zijn praatjes. Hij heeft de basis van sportief autorijden nog niet eens voor elkaar. Hoor maar eens hoe dat terugschakelen verloopt in de video met de Viper GTS. Dat zegt al genoeg. En dan heb ik het nog niet eens over de remtechniek en bochtensnelheid.Andre schreef:De playstation racers brigade willen the real thing.
Hielke en ik nemen een ATV en komen jullie aanmoedigen.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten