Haha inderdaad.EvdP schreef: 07 mar 2017, 13:43 In Warffum komt de marktmeester langs voor de knikkers, als hij niet betaald dan mag hij zijn geschilderde dakpannen weer inpakken. Zo werkt het vast niet in Geneve. Daar zal achteraf wel een factuurtje van komen, gevocht door een incasso bureau in het geval van meneer Müller.
Miljoenenclaim tegen Spyker
- WJ
Re: Miljoenenclaim tegen Spyker
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
gevocht = gevolgd
Beetje jammer, maar ik heb het zelf maar aangepast. Ik heb ome Victor niet zo hoog zitten met al die debacles. Toch vond ik de eerste Spyker echt een schitterende auto, jammer dat het daarna zo'n drama werd.
Beetje jammer, maar ik heb het zelf maar aangepast. Ik heb ome Victor niet zo hoog zitten met al die debacles. Toch vond ik de eerste Spyker echt een schitterende auto, jammer dat het daarna zo'n drama werd.
- Roy RS
op een of andere manier krijgt ie toch Koenigsegg zo ver om blokken te gaan leveren ...huh, echt een tovenaar die gast, in eens staat hij weer op de kaart...
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Of Koenigsegg neemt straks Spyker over.
-
Christian is wel echt een techneut.. en op dat gebied heeft Spyker echt helemaal niks te bieden.
Heel Spyker heeft behalve de looks (en is ook smaak) eigenlijk weinig te bieden.. hoe rijden die dingen eigenlijk? Testen is rondje om de fabriek? Enige manier waarop Spyker een succes kan worden is als de sjeiks in de zandbak zo'n ding willen
Heel Spyker heeft behalve de looks (en is ook smaak) eigenlijk weinig te bieden.. hoe rijden die dingen eigenlijk? Testen is rondje om de fabriek? Enige manier waarop Spyker een succes kan worden is als de sjeiks in de zandbak zo'n ding willen

- MartijnGizmo
Een interview zat er niet in, maar hun nieuwe model stond iig op Michelin Pilot Super Sport van week 38 2016...