Bericht
door Knot » 07 jan 2007, 23:12
Nou, wat een auto zeg.. daar sta je dan vroeg voor op op je Zondagochtend.. niet uitslapen, geen lekkere broodjes uit de oven... Dik een uur in de auto naar Sijbekarspel (of zoiets), ziet er van ver af aardig uit, maar de roest bij EEN achterschermpje viel ff tegen. Achter een beide kanten veel roest, zelf aan de dorpels, auto te ver verlaagd, deuk in het linker portier, en nog wat dingetjes. De vriend van de mevrouw waarvan de auto was wist er verder weinig over te vertellen, ze hadden de auto in april 2006 aangeschaft, was een apk opgegaan en verder hadden ze de vorige eigenaar ook niet naar onderhoud gevraagd... OKE dan, was dus niks van bekend en ook niks aan gebeurd. Auto liep verder wel netjes, maarja, dat doen de Honda blokjes meestal wel. Stukje rijden dan maar. Viel meteen op dat ie niet lekker stuurde, speling, stuur scheef, niet uitgelijnd. Auto trekt verder wel, dus niks tegen die ESI blokjes. Maar toen even vol ingestuurd wegrijden van een parkeerplaats, knakknakknak.. oke laat maar zitten, homokineten en aandrijfassen moeten vervangen worden, uitgelijnd worden enz enz.. en dan al die roest nog, en dat voor 2700 euro vraagprijs.
Heb haar vriend verteld wat er ongeveer aan de hand was en dat ik de auto maar 1800 euro waard vond. Daar ging ie uiteraard niet voor weg, dus toedeledokie en op naar de broodjes bij het wegrestaurant.
Ik moet die ouwe meuk niet meer, ga wel kijken voor een 98 of 99'er VTEC-E'tje...