Help! M'n vriendin is Audi-fan..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Re: Help! M'n vriendin is Audi-fan..

Bericht door Niels » 21 dec 2013, 18:04

Beter :tooth:

dvh

Bericht door dvh » 21 dec 2013, 18:59

Precies.
Kun je lekker zelf beslissen wat je rijdt.

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 21 dec 2013, 20:20

Ze wordt soms ook wel een beetje gek van alle autodingen.

:shithappens: :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 dec 2013, 20:45

ah dat soort kende ik ook long time ago, en haar autootje was alles wat ze nodig had en gek mee, elke dag naar der werk en moest het doen van A naar B zeg maar.

totdat ze een keer pech kreeg en vroeg of ze mijn auto mee kon krijgen voor 2 of 3 dagen...
ik weet niet meer wat voor auto ik had maar was wel wat snels en iets waar zij eigenlijk niks om gaf.

na de 2de dag komt ze weer terug en zegt, ik zou graag mijn volgende auto ook een snelle willen hebben, wat heerlijk met inhalen en lachen bij de stoplichten e.d. :lollerdelol:

Nu snap ik waarom je dit soort auto's zo leuk vind zei ze :mrgreen:

onbekend maakte als het ware onbemind.

toen haar eigen auto weer klaar was zei ze...nu merk ik pas wat voor trage auto ik heb en hoe anders dat rijd..

S-J

Bericht door S-J » 22 dec 2013, 12:14

matthyssie schreef:Mijn vriendin is helemaal geen auto-fan.. Is dat dan beter of slechter dan Audi-Fan?
Dat is beter. Dan kan ze je niet plagen. :mrgreen:

@GTRene: jup, m'n ex boeide het echt helemaaaaaal niks was puur transport. Tot ze een keer met mijn auto reed (was een 528i volgens mij toen) en opeens wilde ze ook een 3 liter 200 pk auto. :mrgreen: (werd een E klasse)

Heb een oplossing gevonden, gewoon niet over auto's praten. (Damn, that's gonna be hard). Kijken hoe lang dat goed gaat :tong:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 22 dec 2013, 12:18

Het heeft absoluut voordelen als de vrouw je liefde voor auto's begrijpt, ik heb nog nooit mijn zin niet gekregen :lol: Aan de andere kant heeft ze zelf wel eisen ontwikkeld waar het voorheen gewoon, klein, aaibaar en betrouwbaar moest zijn. De Ibiza was zo'n voorbeeld, demping en vering waren totaal niet in balans volgens haar :shock: (was ook wel zo maar toch :tooth: ). Dus of het moet een enorm leuk ding zijn of het moet helemaal top rijden :lol:

JP

Bericht door JP » 22 dec 2013, 14:35

Altijd fijn als je vriendin/vrouw begrijpt hoe autogek je als man kan zijn. De mijne weet dat ik erg zuinig ben op de BMW (en de GTi destijds) dat ze er onder geen enkele bedinging ooit in wil/durft te rijden...... :lol: :lol:

Luco

Bericht door Luco » 22 dec 2013, 15:08

Ik mag wel zeggen dat Jolanda de liefde voor leuke auto's zeker deelt, anders had ik nooit kunnen racen, als je kijkt wat je daarvoor moet doen en laten tegelijk.
Inderdaad wordt er dan wel makkelijker geld uitgegeven voor een auto als ze die liefde deelt.
Jolanda rijdt overal in, patrol, 5 serie, gtt.
Alleen de camper vind ze niks met die pook zo raar onder het stuur :lol:
De Alpine wordt een twijfelgeval als die ooit klaar komt :zwijntje:

Politie is overigens vaak soepeler tegen vrouwen bij een overtreding, ik was gelijk mijn rijbewijs kwijt bij 50 te hard
Jolanda reed hier 180 op de provinciale weg, ineens politiewagen met twee man erin erachter, en toen ernaast, ze kreeg alleen lachend een wijzend vingertje te zien, zo van niet meer doen he.

S-J

Bericht door S-J » 22 dec 2013, 15:16

Ze snapt t ook wel, ze is zelf helemaal gek van motoren (.. rijd gelukkig ook zelf motor, supersport tijd ligt alleen weer achter me.. maar die komt misschien weer terug)

Maar die verdomde inferieure Audi's zijn gewoon een probleem :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 22 dec 2013, 15:24

Ik heb nog wel een motor met zijspan te koop, ook een zescilinder in lijn :lol:

Plaats reactie