Maarre... lijn je auto uit op de brug? Niet met de wielen op de grond?
Civic EG4 racer
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Civic EG4 racer
Lekker bezig weer! 
Maarre... lijn je auto uit op de brug? Niet met de wielen op de grond?
Maarre... lijn je auto uit op de brug? Niet met de wielen op de grond?
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Thx voor de reacties.
Auto staat wel degelijk op de grond, alleen op plateau's+ glijplaten zodat hij waterpas staat. Kan gelukkig dan wel bij alle spoorstangen etc.
Auto staat wel degelijk op de grond, alleen op plateau's+ glijplaten zodat hij waterpas staat. Kan gelukkig dan wel bij alle spoorstangen etc.
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Lief dagboek,
Na afloop van de circuit dag weer een aardig todo listje gekregen dus die gaan we maar even afwerken.
Mbt. catchcan gebeuren, heb mijn oog laten vallen op dit ontwerp:

Een begin gemaakt met een nieuwe kleppendeksel (wil de aansluitingen aan de achterzijde) + de huidige beluchting van de kleppendeksel verkoopt makkelijker als geheel.


Andere koppeling besteld, cc stg4:

Goed gister weer verder wezen tjoenen, in de hoop de auto iig weer rijdende te krijgen (scheelt weer heen en weer duwen).

Oude koppeling troep:

Naja toen trok ik de bak open..

4.785 fd naar de godver
.
Geen zin om een stap neerwaards te doen en een rondslingerende 4.4 fd te monteren dus ik ga een mfactory fd aanschaffen. Zit alleen nog in dubio welke de 4.71 of 4.923??
http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2" onclick="window.open(this.href);return false;
Screenshotje van racechrono en snelheden (2.10 rondetijd), moet je wel incalculeren dat (als het goed is
) het allemaal in de toekomst nog wel wat harder gaat (met name indalende ballen + meer vermogen)
snelheden by ph-motorsports, on Flickr
Neig zelf naar de 4.923 maar ben wel benieuwd wat jullie te zeggen hebben!
Na afloop van de circuit dag weer een aardig todo listje gekregen dus die gaan we maar even afwerken.
Mbt. catchcan gebeuren, heb mijn oog laten vallen op dit ontwerp:
Een begin gemaakt met een nieuwe kleppendeksel (wil de aansluitingen aan de achterzijde) + de huidige beluchting van de kleppendeksel verkoopt makkelijker als geheel.


Andere koppeling besteld, cc stg4:

Goed gister weer verder wezen tjoenen, in de hoop de auto iig weer rijdende te krijgen (scheelt weer heen en weer duwen).

Oude koppeling troep:

Naja toen trok ik de bak open..

4.785 fd naar de godver
Geen zin om een stap neerwaards te doen en een rondslingerende 4.4 fd te monteren dus ik ga een mfactory fd aanschaffen. Zit alleen nog in dubio welke de 4.71 of 4.923??
http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2" onclick="window.open(this.href);return false;
Screenshotje van racechrono en snelheden (2.10 rondetijd), moet je wel incalculeren dat (als het goed is
snelheden by ph-motorsports, on FlickrNeig zelf naar de 4.923 maar ben wel benieuwd wat jullie te zeggen hebben!
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
mini update:
Kleppendekselschotboutjesgaten
zijn getapt en wel.
Even wat zitten kloten met een reserve bumpert:

Toen maar besloten dat voordat ik overal de slijptol in zet (zoals gewoonlijk
) het misschien wel handig is om vooraf een aantal cfd's te doen.
Iig het begin gemaakt hiervoor:

Gewoon een EG geimporteerd vanuit een spel, nu alleen nog even 3ds en autodesk cfd onder de knie krijgen (moet wel redelijk vlot gaan echter, heb redelijk veel ervaring met dit soort pakketen).... verwacht geen snelle resultaten iig tijd heb ik dan weer niet zoveel :').
Heb inmiddels ook een OEM eg model weten te vinden, daar ga ik eerst maar mee aan de gang, dan wordt pas echt duidelijk waar winst in is te boeken.
Zie het zelf ook meer als tool voor de toekomst, de winst zit bij mij voornamelijk nog in seattime!! en betrouwbare componenten aanschaffen.
Ook het nut gevonden van gran turismo 6 :kikker... Gister even zitten kloten in gt6
(klap alleen op de ring tegen begrenzer aan), maar ik denk dat de 4.923fd de beste keuze is.
Tevens besloten naast de 4.923fd ook een 1,5 platen sper te gaan aanschaffen, scheelt nogal veel te schelen met het oem lsd volgens een maatje.
Kleppendekselschotboutjesgaten
Even wat zitten kloten met een reserve bumpert:

Toen maar besloten dat voordat ik overal de slijptol in zet (zoals gewoonlijk
Iig het begin gemaakt hiervoor:

Gewoon een EG geimporteerd vanuit een spel, nu alleen nog even 3ds en autodesk cfd onder de knie krijgen (moet wel redelijk vlot gaan echter, heb redelijk veel ervaring met dit soort pakketen).... verwacht geen snelle resultaten iig tijd heb ik dan weer niet zoveel :').
Heb inmiddels ook een OEM eg model weten te vinden, daar ga ik eerst maar mee aan de gang, dan wordt pas echt duidelijk waar winst in is te boeken.
Zie het zelf ook meer als tool voor de toekomst, de winst zit bij mij voornamelijk nog in seattime!! en betrouwbare componenten aanschaffen.
Ook het nut gevonden van gran turismo 6 :kikker... Gister even zitten kloten in gt6
Tevens besloten naast de 4.923fd ook een 1,5 platen sper te gaan aanschaffen, scheelt nogal veel te schelen met het oem lsd volgens een maatje.
- Marsnel
- Berichten: 456
- Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
- Auto: Civic B18c | E91 335D
- Locatie: Waddinxveen
Re: Civic EG4 racer
Heb je een J4D bak zeker?
Met die 4.923 kom je op een top van 226km/u. Lijkt me meer dan voldoende.
Misschien dat je op de ring, of op Spa er in de buurt komt. (geen ervaring mee)
Je zou ook nog naar 195/50-15 kunnen gaan, heb je top van 219.
Heb zelf N3E bak, met de ongelukkig lange 4 en 5. Zit ook te kijken naar een andere FD maar dan naar 5.167.
Kom ik op een top van 224 met 195/50-15. Maar de 1 en 2 kan ik dan net zo goed weg gooien.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Met die 4.923 kom je op een top van 226km/u. Lijkt me meer dan voldoende.
Misschien dat je op de ring, of op Spa er in de buurt komt. (geen ervaring mee)
Je zou ook nog naar 195/50-15 kunnen gaan, heb je top van 219.
Heb zelf N3E bak, met de ongelukkig lange 4 en 5. Zit ook te kijken naar een andere FD maar dan naar 5.167.
Kom ik op een top van 224 met 195/50-15. Maar de 1 en 2 kan ik dan net zo goed weg gooien.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Hey,
Ik heb de n3e (of wel s80 98 spec bak) met een kortere 4 en 5 uit een s4c gehaald.
Linkje van hoe de bak nu is en hoe het wordt
http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de n3e (of wel s80 98 spec bak) met een kortere 4 en 5 uit een s4c gehaald.
Linkje van hoe de bak nu is en hoe het wordt
http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2" onclick="window.open(this.href);return false;
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Even de gang van zaken op het moment.
Switchpanel gemaakt, stuurslot verwijderd, ik hoef niet dit soort capriolen:
http://youtu.be/Gp_0sAhQk7I?list=UUsV8- ... tTirHDzNLA" onclick="window.open(this.href);return false;

(einden zijn geisoleerd nu)
1e opzet gemaakt voor het meten van bump-steer (meer hier later over).
Klein stukje verder gegaan met 3d model:

Hij is nu werkelijk 1:1, ben nu bezig met het model om te zetten naar een werkbaar formaat in inventor. Echter kost dat vrij veel processor kracht (importeren duurde bijvoorbeeld ca. 4 uur). Voor ingewijden, moet surface body's om zetten naar een 1 solid.
Had ook de slijptol in mijn zijschermen gezet:


Verdient geen schoonheidsprijs, maar de gene die me kennen weten hoe ik over dat soort dingen denk.
Echter zat ik gister even op marktplaats te browsen en zag 2 zijschermen (nieuw) te koop voor 25,- ps. Maar gelijk op gehaald. :cheesygrin: :like:

Voor de rest heb ik mijn LSD binnen (iemand die weet hoe je de instelling kan veranderen?) zat geen handleiding bij.
Catchcan gebeuren is ook binnen gekomen, maar ik wacht daar nog op missende fittingen.
Verder mijn oog laten vallen op een straight-cut final drive van gear-x (4.928). Geeft wat meer vertrouwen aangezien ik toch alles sloop :emo:')
Switchpanel gemaakt, stuurslot verwijderd, ik hoef niet dit soort capriolen:
http://youtu.be/Gp_0sAhQk7I?list=UUsV8- ... tTirHDzNLA" onclick="window.open(this.href);return false;

(einden zijn geisoleerd nu)
1e opzet gemaakt voor het meten van bump-steer (meer hier later over).
Klein stukje verder gegaan met 3d model:

Hij is nu werkelijk 1:1, ben nu bezig met het model om te zetten naar een werkbaar formaat in inventor. Echter kost dat vrij veel processor kracht (importeren duurde bijvoorbeeld ca. 4 uur). Voor ingewijden, moet surface body's om zetten naar een 1 solid.
Had ook de slijptol in mijn zijschermen gezet:


Verdient geen schoonheidsprijs, maar de gene die me kennen weten hoe ik over dat soort dingen denk.
Echter zat ik gister even op marktplaats te browsen en zag 2 zijschermen (nieuw) te koop voor 25,- ps. Maar gelijk op gehaald. :cheesygrin: :like:

Voor de rest heb ik mijn LSD binnen (iemand die weet hoe je de instelling kan veranderen?) zat geen handleiding bij.
Catchcan gebeuren is ook binnen gekomen, maar ik wacht daar nog op missende fittingen.
Verder mijn oog laten vallen op een straight-cut final drive van gear-x (4.928). Geeft wat meer vertrouwen aangezien ik toch alles sloop :emo:')
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
2kg per stuk dus :cheesygrin:Al-X schreef: Ik denk eigenlijk ook dat het qua gewicht echt nihil zal zijn, originele pisbakkenstaal zijschermen wegen ook echt verdomd weinig vind ik.
Van het weekend maar weer de slijptol ter handen genomen:


2.8kg lichter, zit toch nog een hoop troep in verwerkt imo.
Verder helaas ivm de fenders, de fender braces moeten demonteren (1.8kg per stuk), ga dat gedeelte auto wel popnagelen echter
Totaal 10.4 kg bespaard aan de juiste zijde van de auto!
Ben wel benieuwd geworden naar een totaal gewicht straks en hoe de gewichtsverhoudingen zullen liggen (komt met uitwegen wel naar voren).
Verder nog bezig geweest met de BWR catchcan te plaatsen, maar was lastig, ivm dat deze al gauw het oem brandstoffilter weet te raken. Ook de olie koeler kit moest iets aangepast worden (filter weeeeer verplaatsen + kortere leiding moet ik gaan maken).
Kortom moet daar nog even op puzzelen om het netjes te krijgen.
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Weer een kleine update, erg druk gehad ivm feestdagen, uitelkaar vallende daily's en het slopen van coupes.

Achterbumpert, tis even wennen zo, maar bied meer ruimte voor snode plannen. (dikkere diffuser, swaybar, uitlaat)
Kleppendeksel vlak voordat deze afgeleverd was bij snob (an fittingen lassen)


AN fittingen achterzijde blok, deze miste ik nog!

Naast een tjoener kap, tjoener schermen heb ik nu ook angel eyes! (vind het typisch dat ik spullen die ik verafschuw op een normale civic, toepas op mijn racert)


En mijn fd was binnen :cheesygrin:


AN brandstofleiding:

Nu maar hopen dat ie het zelfde klinkt als onderstaand filmpje (al is dat niet de reden dat ik voor straight cut ben gegaan)

Achterbumpert, tis even wennen zo, maar bied meer ruimte voor snode plannen. (dikkere diffuser, swaybar, uitlaat)
Kleppendeksel vlak voordat deze afgeleverd was bij snob (an fittingen lassen)


AN fittingen achterzijde blok, deze miste ik nog!

Naast een tjoener kap, tjoener schermen heb ik nu ook angel eyes! (vind het typisch dat ik spullen die ik verafschuw op een normale civic, toepas op mijn racert)


En mijn fd was binnen :cheesygrin:


AN brandstofleiding:

Nu maar hopen dat ie het zelfde klinkt als onderstaand filmpje (al is dat niet de reden dat ik voor straight cut ben gegaan)
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Lief dagboek,
Goed, bak zit inelkaar en gemonteerd op de auto. Moet nog even wachten op wat Klusjes en componenten voordat ik kan starten echter :emo:')
FPR is binnen gekomen (ivm rdx injectoren)

BYC Aluminium motorsteun (scheelt weer 1.8kg)

Enginebay op het moment:

En last but not least nieuwe skirts!

Goed, bak zit inelkaar en gemonteerd op de auto. Moet nog even wachten op wat Klusjes en componenten voordat ik kan starten echter :emo:')
FPR is binnen gekomen (ivm rdx injectoren)

BYC Aluminium motorsteun (scheelt weer 1.8kg)

Enginebay op het moment:

En last but not least nieuwe skirts!

- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Update mbt. werkzaamheden:
Erg druk gehad met het afronden van mijn studie, bijbaan en uitelkaar vallende daily's. Ben nu afgestudeerd automotive ingenieur. Dus het valt te behopen dat ik straks meer tijd en liquide middelen ter beschikking heb.
anyways's
Reserve bak gekocht, y21. Schijnt te kraken naar de 3e versnelling. Wordt voorzien van s80 lsd en synchro's/versnellingen uit een s4c iig.

Mini-meeting gehad met een andere EG:


Wat heb ik toch een tolerante vriendin (schermen waren half nat):

Dekseltje terug gehad van een vrind, en gelijk maar een mooi kleurtje gegeven:

Blox filter overgekocht van een andere maat, iig de motor ruimte is wederom klaar voor een start sinds lange tijd.
Het exterieur zo goed als af gemaakt:



(Disclaimer, dit zijn stallingswielen, en splitter/spoiler niet gemonteerd wegens makkelijker afdekken)
Verder Irriteer mij al enige tijd aan ectune (huidige mms), en dan met name met het feit dat de software verouderd raakt. Installeren is omslachtig geworden, drivers stoppen er soms mee, support 0. Mogelijkheden zijn wat mij betreft ook zeer beperkt. In ieder geval het leek mij raadzaam om eens onderzoek te doen naar de beschikbare aftermarket ecu's tot 2000,- en daar een keuze uit te maken.
Literatuuronderzoek gedaan en daarin voor mij belangrijke aspecten geschaleerd zodat de juiste keuze naar boven kwam.
De conclusie:

Haltech elite 1500 dus, ja het is wat overkill voor op het moment. Maar ik vind het prettig een systeem straks aan te schaffen waar ik de komende 10 jaar mee vooruit kan en/of kan overstappen naar een ander platform dan een civic. Nou zie ik dat laatste niet gebeuren maar zeg nooit nooit.
Dat tot zover.
Na mijn vakantie de tijd en zin gevonden om de eg rijdend te krijgen, eigenlijk geen bijzonderheden. Alles netjes aangesloten en de auto ging in 1x aan zonder cel's etc. Het meest mooie vond ik nog wel dat na ca. een jaar stil te hebben gestaan de accu er voor zorgde dat de auto in 1x aanging.
Heb nog een 3 tal filmpjes, maar die staan op de FB pagina van het project.
Voor nu nog een hoop te doen aan de auto voordat ik hem shake-down/dyno klaar vind, in grove lijnen
-Remleidingen verhaal afmaken (80% op het moment)
-Bekabeling fatsoeneren/uitbreiden
-Startpaneel maken
-verfen
-wiellagers voor vervangen
-laswerkzaamheden uitlaat (extra bung op de header, racekat aanpassen)
- dynosessie afstellen
- klein kabelwerk
Erg druk gehad met het afronden van mijn studie, bijbaan en uitelkaar vallende daily's. Ben nu afgestudeerd automotive ingenieur. Dus het valt te behopen dat ik straks meer tijd en liquide middelen ter beschikking heb.
anyways's
Reserve bak gekocht, y21. Schijnt te kraken naar de 3e versnelling. Wordt voorzien van s80 lsd en synchro's/versnellingen uit een s4c iig.

Mini-meeting gehad met een andere EG:


Wat heb ik toch een tolerante vriendin (schermen waren half nat):

Dekseltje terug gehad van een vrind, en gelijk maar een mooi kleurtje gegeven:

Blox filter overgekocht van een andere maat, iig de motor ruimte is wederom klaar voor een start sinds lange tijd.
Het exterieur zo goed als af gemaakt:



(Disclaimer, dit zijn stallingswielen, en splitter/spoiler niet gemonteerd wegens makkelijker afdekken)
Verder Irriteer mij al enige tijd aan ectune (huidige mms), en dan met name met het feit dat de software verouderd raakt. Installeren is omslachtig geworden, drivers stoppen er soms mee, support 0. Mogelijkheden zijn wat mij betreft ook zeer beperkt. In ieder geval het leek mij raadzaam om eens onderzoek te doen naar de beschikbare aftermarket ecu's tot 2000,- en daar een keuze uit te maken.
Literatuuronderzoek gedaan en daarin voor mij belangrijke aspecten geschaleerd zodat de juiste keuze naar boven kwam.
De conclusie:

Haltech elite 1500 dus, ja het is wat overkill voor op het moment. Maar ik vind het prettig een systeem straks aan te schaffen waar ik de komende 10 jaar mee vooruit kan en/of kan overstappen naar een ander platform dan een civic. Nou zie ik dat laatste niet gebeuren maar zeg nooit nooit.
Dat tot zover.
Na mijn vakantie de tijd en zin gevonden om de eg rijdend te krijgen, eigenlijk geen bijzonderheden. Alles netjes aangesloten en de auto ging in 1x aan zonder cel's etc. Het meest mooie vond ik nog wel dat na ca. een jaar stil te hebben gestaan de accu er voor zorgde dat de auto in 1x aanging.
Heb nog een 3 tal filmpjes, maar die staan op de FB pagina van het project.
Voor nu nog een hoop te doen aan de auto voordat ik hem shake-down/dyno klaar vind, in grove lijnen
-Remleidingen verhaal afmaken (80% op het moment)
-Bekabeling fatsoeneren/uitbreiden
-Startpaneel maken
-verfen
-wiellagers voor vervangen
-laswerkzaamheden uitlaat (extra bung op de header, racekat aanpassen)
- dynosessie afstellen
- klein kabelwerk
- Riceaux
- Berichten: 8207
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Civic EG4 racer
Mooi die wetenschappelijke aanpak met grafiekjes, 3D-tekeningen en meer. Me like. Daarnaast ook nog eens een gave bak! 
- Niels
- Berichten: 22550
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Civic EG4 racer
Goed bezig 
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Bedankt heren!
Nog een "wetenschappelijk" plaatje (goed kijken naar de eenheden).
(nieuwe spoiler bracket)

Iemand toevallig een adres waar ik goed en goedkoop (ja dat gaat vrijwel nooit samen), aluminium platen kan laten snijden.
Nog een "wetenschappelijk" plaatje (goed kijken naar de eenheden).
(nieuwe spoiler bracket)

Iemand toevallig een adres waar ik goed en goedkoop (ja dat gaat vrijwel nooit samen), aluminium platen kan laten snijden.
- flip
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:28
- Locatie: Regio utrecht
Re: Civic EG4 racer
Goed schot in de zaak, naja tis nog verre van af maar heb een rot periode met weinig inkomen kunnen afsluiten en kan nu weer tjoenen. :cheers:
Stand van zaken:
Wiellagers voor vervangen:

Reserve y21 afgespoten
en direct daarna open en droog gemaakt.



Vorige eigenaar klaagde over een krakende 3, klopt alleen is schakelvork versleten ipv de synchro..
Andere voorbumper gemaakt:

Ander materiaal airdam (steviger, lichter) sleepoog mooi centraal (zit op de bumperbalk) en betere remducting. Het verdient geen schoonheidsprijs zo, Maar dat boeit me best wel geen hol, functie boven vorm.
Inmiddels andere ducts gekocht, die gaan er binnenkort op. Verder een verstelbare remdrukregelaar (voor de achteras) ingebouwd, ben benieuwd wat dit effectief doet met remafstanden straks.
Voor de rest een beginnetje gemaakt aan adams car, "even" kijken waar nu echt de verbetering te halen valt met de ophanging.

Brakeducts opnieuw gedaan, was verre van tevreden. Nu wel:

Moet alleen nog in de lak naturlich. :cheers:
Lijstjes:
Pre shake down:
- y21 bak opbouwen (s80 lsd, s4c schakelvorken en wss nieuwe synchro erin als mede grondige check verder).
- s80 bak kan weer uit elkaar, wil niet in de 4 :')/lsd afstellen. Niet heel spannend, wel nodig.
- Remducting afbouwen
- Andere kabelboom afbouwen
- Beter afstellen op vollast.
Na shake down:
- Bump steer meuk
- Andere ECU (nog steeds de zinnen gezet op de haltech elite)
- Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden.
Stand van zaken:
Wiellagers voor vervangen:

Reserve y21 afgespoten



Vorige eigenaar klaagde over een krakende 3, klopt alleen is schakelvork versleten ipv de synchro..
Andere voorbumper gemaakt:

Ander materiaal airdam (steviger, lichter) sleepoog mooi centraal (zit op de bumperbalk) en betere remducting. Het verdient geen schoonheidsprijs zo, Maar dat boeit me best wel geen hol, functie boven vorm.
Inmiddels andere ducts gekocht, die gaan er binnenkort op. Verder een verstelbare remdrukregelaar (voor de achteras) ingebouwd, ben benieuwd wat dit effectief doet met remafstanden straks.
Voor de rest een beginnetje gemaakt aan adams car, "even" kijken waar nu echt de verbetering te halen valt met de ophanging.

Brakeducts opnieuw gedaan, was verre van tevreden. Nu wel:

Moet alleen nog in de lak naturlich. :cheers:
Lijstjes:
Pre shake down:
- y21 bak opbouwen (s80 lsd, s4c schakelvorken en wss nieuwe synchro erin als mede grondige check verder).
- s80 bak kan weer uit elkaar, wil niet in de 4 :')/lsd afstellen. Niet heel spannend, wel nodig.
- Remducting afbouwen
- Andere kabelboom afbouwen
- Beter afstellen op vollast.
Na shake down:
- Bump steer meuk
- Andere ECU (nog steeds de zinnen gezet op de haltech elite)
- Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten
