Gefeliciteerd met je M6 dan maar Hans!Downforce Hans schreef:Mooie auto David........Akra zou ik als ik jou was er onder zetten.......voor mezelf heb ik die keuze ook al gemaakt en bij Ben klinkt het ook super..........
Petrolhead Tom schreef:Gefeliciteerd met je M6 dan maar Hans!Downforce Hans schreef:Mooie auto David........Akra zou ik als ik jou was er onder zetten.......voor mezelf heb ik die keuze ook al gemaakt en bij Ben klinkt het ook super..........
Titanium volgens mij.ErikS schreef:een beetje ijzer.
Tristan schreef:Titanium volgens mij.ErikS schreef:een beetje ijzer.
Eventeel alleen de sierstukken. Uitlaat zelf is dacht ik van titanium.EvdP schreef:Carbon toch?
Ik zou uit die 2 dan bovenstaande optie nemen, klinkt nog beter ook dan die Akra, bovendien geen gehannes met klepjes oid...David R. schreef:Bedankt voor de complimenten. Akra kost tussen de 6 en 7 k. Dat heb ik er (nu) niet voor over. Ik had het erover met de man die de uitlaat voor de race M3 heeft gemaakt, en die vertelde dat het uitlaatgedeelte wat voor de achteras zit al zoveel dempt dat de achterste dempers eigenlijk overbodig zijn. Tevens zou hij dat gedeelte indien mogelijk met rust laten om geen drone in de auto te krijgen. Dit betekent dus rechte pijpen vanaf de achteras. Ik was een beetje bang dat dit te luid zou worden maar Turner heeft al zo'n systeem ontwikkeld (1/6 van de prijs van Akra) en op het filmpje klinkt het niet verkeerd. Filmpjes kunnen echter bedrieglijk zijn.